SharE TimE:
12-11-2010 係School Pinic *v*
今年去Ocean Park ;D
真係等左呢日好耐啦=]
早上7:30出門口,
送左呀妹反學,
再去黃大仙搵死人頭~
8:30到,
係MTR station搵埋KK,
一齊向金鐘出發;D
到左金鐘之後,
Miss黎到=]
好快咁點完名就排隊上車;D
原來呢日仲有其他學校都係去OP到旅行@@'
我地班係最快到ge一班,
但係就係最遲入去ge一班xD'
Miss解散左之後,
我,死人頭,Carmen,Fiona,呀朱,Susan
就坐海洋列車上山;P
之後就向越礦飛車出發=]
去到果陣見到冇咩人,
仲以為無得玩tim ;P'
不過好彩都有開*v*
玩完之後,
真係勁想玩多次*v*'
不過因為Carmen,Fiona,Susan都唔玩,
所以就向下一站出發*v*
下一站就係滑浪飛船*v*
我,Carmen,死人頭一架,
Susan,Fiona,呀朱一架;D
玩完之後個個都濕晒-3-'
我好彩有件外套幫我擋住左D水,
但係褲同車都濕晒-3-'
玩完呢個之後,
我同呀朱就去左玩太空摩天輪=]
見到Jimmy,肥狗,Anson,Samsan,
玩完之後就一行10人一齊玩*v*'
之後我地再上去玩''飛天秋千''
肥狗係咁問安唔安全xD'
我地笑左佢勁耐;P
之後我地玩海盜船,
因為我地要坐最尾,
所以要等多1 round,
之後呀東就過埋黎,
齊齊坐最尾*v*'
玩緊果陣,
呀東同Jimmy 2個係上邊仲玩15 20-__-''
真係頂佢2個唔順-3-'
不過海盜船真係超正*v*'
然後我地去玩跳樓機,
我,死人頭,呀朱,Jimmy,呀東,Samsan一齊去玩*v*'
上去果一下,
真係好驚-3-'
因為都唔知幾時仙上到頂-3-'
跟住呀朱話上到去果陣仲聽到Jimmy同呀東係上邊傾功課-0-'
真係要比個Good佢地-,-'
之後我地10個去左海洋冰室食飯;D
都食左好耐下*v*'
因為岩岩食飽,
所以我地就去左睇魚;D
真係比佢地笑死,
係咁話D魚樣衰xD
之後因為就夠鐘,
我,Jimmy,Carmen,Anson
就搭反海洋列車落去,
其他人就搭纜車-3-'
落到去我地就玩果個''旋轉木馬'',
玩第2次果陣,
我,Jimmy,Carmen,Anson玩果隻轉得ge8爪魚xD'
轉到暈晒~_~'
之後就去集合,
照班相*v*'
不過好似小左dick哥-v-'
解散左之後,
我,Carmen,Fiona,Sasun,呀朱,羅XX,肥狗,呀東,龍XX,Jimmy就繼續去玩*v*'
我地去左睇熊貓=]
佢地真係好得意*v*
之後去娃娃天地果陣,
Anson都黎埋
玩果個火車頭,
Fiona,Susan一架,
呀朱,羅XX一架*v*
我,Carmen一架,
呀東,Jimmy一架,
肥狗,Anson一架,
突然間,
我覺得我地好有童真xD'
玩完之後,
我地去左玩娃娃天地果個旋轉木馬=P
然後去左隔離果個唔知咩玩捉E恩xD'
真係好好玩,
之後比個管理員講~_~'
呢到係比6-12碎ge人~3~'
之後我地就向山上進發xD'
不過冇得搭海洋列車T^T'
要搭纜車上去/_\'
真係嚇死我啦/3\'
仲要係上邊停左2次呀/_\'
之後上到去,
Susan走左,
之後好似肥9同Anson都走埋,
淨反ge就去左玩最後1 round ge海盜船*v*'
不過今次坐唔到最尾-3-'
呢個係唯一ge遺憾~_~'
不過坐尾2果行,
都玩得好開心^^'
玩完之後,
我同呀東搭車走,
因為Enya同Oskar以已到左金鐘,
所以我地都好趕~_~'
搭車果陣,
冇位坐-3-,
攰死人啦/3\'
我地到左金鐘之後,
就搭反MTR去銅羅灣,
Book左7:45,
我地7:40仙去到間野到-3-'
不過好快都有得去=]
食野果陣,
我地仲傾左好多花邊新聞xD'
真係食左餐好正ge韓燒xD'
之後話去搵糖水食,
點知就孌左行街街-3-'
不過之後到搵到間糖水鋪食糖水xD'
雪糕好好味呀*v*'
之後11:30到送完Enya落去搭MTR之後,
我地就搭反111出去~
岩岩落車,
見到架巴士走左-3-'
以為冇bus搭反屋企-,-'
就行反彩頤搭小巴~
點知行到一半...
見到ga bus黎緊-__-'
不過由佢啦*v*'
搭小巴好快就反到屋企,
12:20到就到屋企lu^^'
呢日真係玩得好開心呀;D
Thank you All of you*v*'