|
今日...好辛苦..” 一起身..個胃仲係好辛苦..*
之後細詩打俾我..*同佢傾左好耐..*我知左好多野.”
心情已經好灰..∼之後同細詩係MSN串條友,...*心情舒服了少許*
10:45到..*KWAN打俾我喇.....”SO HAPI* 佢係澳門比賽完返黎喇..*
KWAN....好掛住你..∼嘻嘻**
之後沈先ADD"我喇..* 妖....討厭~!!!!!!!!!!!!最憎俾人屈..*
話咩呀邊個邊個專登教我野.....對我好D.....*
關我事呀..我叫佢架..”講到我好似同佢有露咁..****∼!!!!!!!!
咩同我近D..佢緊張..!!唔好玩喇..”宜家咩世紀呀...
好煩呀..” 每次ADD我都只係講佢咩咩咩.....*討厭!!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------------**
接2連3既煩事..*點解全部我都有份..******************
好煩..*過份......宜家有D想喊...!!!!唉.....
別問我咩原因..救竟係咩事...”!!!!!邊個問..就死邊個.....
THE END

|