|
TODAY∼* <- 出埸白..**KAKA∼
10點幾到..出去太子地鐵站..童軍消費班耶..” LAST 2 DAY!!
MY GOD∼*差D遲到..*之後出發去旺角消防局..* 好棒的感覺**呵呵∼∼
一路行...掛住同細詩傾計..∼*嘰嘰..”傾左D.............嘻嘻..正8婆..*
妖...突然諗起D死屎..* 勁乞人憎..........
之後係消防局...有個所謂的消防演習∼BUT又唔放真火......=3=” 冇火唔夠好睇TIM∼
狂噴水.....∼∼” WO∼∼埸面好似好正咁......**之後分組....*
唉................真係苦.........>W<"
總之今日就不知所謂.............!!!!!!!!!!!!!再加心情唔好.....∼!!!!!!!!!!
宜家好想好想.................大叫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------**
如果你係可以明白我心情........∼∼∼那麼我就不用辛苦下去........................
---------------------------------------------------**
P.S. TO 某某...*
唔該唔好再攪埋D咁既事喇..*你知唔知你勁煩∼!!仲好乞人憎..”
你似為你係邊個呀.....!! 你咁鍾意講....就自己講到夠..”
同咁多人講...好好玩咩..你算吧喇..*你似為佢同你FD!!算喇..∼”
仲有你唔妥係你既事...關人Q事呀..你白痴架...
淨係識背住我同人講我是非..好心你..諗下你自己先喇.*
咪只係識扮野..姣仔..*話我呢樣唔好個樣唔好...”你估你好好咩....
ON99咁...*你唔鍾意見到我..你就死開...我係要係到..吹呀..∼!!樣撚衰的豬頭......*”
THE END

|