|

|
|
::*玩了一大整天..*”::
-----------------------------♥ |
|
TODAY..CHIN EXAM..*
放學...發生左N咁多事..” 係茵怡麥記..* KWAN佢地唱"對面的女孩看過來"..*
我錄底左TIM...”* 哈...遲下PO返出黎喇..>W<” 想要既可以ADD我攞架..”
林佩去左剪髮期間..*我地去左反抖到玩..”*
STAR WAR珺..XDXD” 牛治布薯之猜猜我是誰..?? 白痴3人組之邊個最白痴..*

嬌”超”小珺珺..”
哈..*之後去左美食廣場..”唔係食野..*係玩...AND傾計..*
4點30到..*走LU..”
-----------------------------------
今日超HAPI..* 好玩..又影左勁多相..*
希望中三既日子..*唔好過得咁快喇..”
星期6就3E班..BBQ既大日子LU..*"
千萬唔好落雨呀..*”
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2006-06-12 08:29 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::”UNHAPI EXAM”::
-----------------------------♥ |
|
TODAY..* MATHS EXAM..*
今日同聽日..*早左入到PO LAM..* 搵左KWAN先..”再等佢地..*
溫習堂.."同朱仔狂問肥雄MATHS..* 佢勁嘛∼!!
小息..朱仔陪我上2D..*搵細詩借計數機”*THX了..*
考長問答先..*好難...........難到爬街咁濟...”
考足60:15分鐘..*眼訓死...
之後小息完.考MC..* 俾個8婆MISS徐話我..*勁興..*
話咪叫CHEAK卷就自己打開份卷..”頂..* 正開張紙既角落就出貓呀*
考完後~俾范SIR同個8婆MISS罵..”佢罵一句我咪駁一句串返佢..”嘿..
我冇做過就一定唔會認既..* 你要記我小過你咪記囉..”賤...
放學...*去完慧安..閃..返屋企了..”
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2006-06-08 10:02 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|