|
今日.."2堂中史.."第2堂〔強仔/細B〕<-〔MR 潘智強〕黎睇堂.."
同平時上堂冇分別..XDXD" 都係玩野..* 小息後...MATHS堂....
阿SIR係到話我囉..*嘜料...” 食屎喇..* 你冇野呀...鍾意係又話唔係又話..白痴架...”
AFTER ENG 堂..* 玩野..* XDXD"去322 COMPUTER ROOM上..*
係到同朱仔玩...*之後開機..玩MSN..*阿SIR唔知的..SO 要偷偷地玩...嘿*
LUNCH..珺個MUMMY送麥記黎俾佢..&攞野俾佢.."
林佩陪左佢落去.*MISS都唔知架...>W<”
打鐘..*落到去搵珺佢地.."之後就係咁傾6月17號既BBQ..*傾得好HAPI呢.."
上課室...*成班人〔"洞"哂係到〕....原來係冇門口入..”女班長未上黎..BECAUSE條所匙係佢到..*
咁我就去3F搵〔蔡小姐〕...* 傾返幾句咁喇..”返到入ROOM..班BOY又話..
太多TEACHER去BBQ佢地就唔去.."BECAUSE佢地想〔飲酒..”〕
挑...我地女仔夠想喇.."又唔見我地唔去..*白痴....
上堂..."世史...*最後一堂了..* 阿SIR俾我地聽〔美國世貿撞機〕單野我地睇...*慘慘...”
NEXT 中文堂..* 做TAS既練習..*作文...呵..*好快攪掂..”
放學前最後20分鐘...*狂打〔LINLIN〕..*抵打呀你..
攞水樽打..一飛個水樽..趺落枱..彈到好高...再趺返落街..”勁野..
本身放學後要留底補考P.E..” 我同貝多冇留..走人...
---------------------------------
走人後..*同..思琴..小多多去慧安..*鳩行差唔多1粒鐘..*
之後係7仔買左個...〔芒果蘋果雪糕〕..*正野....好味道..>W<”
見到亞玲...班人...佢叫諗住打個咩〔豬X〕..*後未我地慢慢行去.."去到..
佢地俾個個人走鬼左.....*唉...10幾個友仔.."都捉唔到一條友..OMG..”
--------------------------------------
獨自返SCHOOL搵珺..林映...洞洞媽..”睇班制足球..*
我地3E VS 3C..”勁野..*0 比 0..*又食雞包..*
"佢"都係到...佢同班人係到打波...*=3=”
(算..我唔好再講關於"佢"既野..*因為我認誠左你架嘛..*)
睇到6點..."同珺去WAI 安..BUY SOME FOOD..*AFTER回家了..”
-----------------------------------
P.S今日打左勁多野..* 手都斷...*
聽日大家見到我既時候..*我可能經已冇左隻手了..XDXD"
THE END

|