|
今日...心情有如波浪一樣...〔起伏不平〕..*
d&t堂..* 得我同魚仲正緊個個〔爛鬼機械人]....
正完後...交得...比分.. * 我7/10..*思源..6/10..**yeahyeah..*
LUNCH..* 又係同〔蔡小姐〕既一齊..*
我地班人又食雪糕..嘿..^^"∼V
呵.*今日係個個咩〔施婷婷〕B DAY..**
呵呵..但都俾我地串..''''嘿...>W<”
GEOG堂..成班人係到嘈嘈嘈..*冇人理〔何祖鑑〕..*
之後佢叫班長搵訓導..*嘿...搵左〔修哥〕
佢話至小要搵10個人..*女仔得〔小多多〕..*
我同思源叫阿SIR捉埋我地落去..*點知佢又唔"鬚"我地..^^" 哼
咁我同思源咪勁玩..勁嘈囉..* 理Q得佢咁鬼多...
之後魚又.. 淋水落個部腦到..*到下部機幾時燒..呵...*第一個炸死〔何祖鑑〕..*賤"理"
MATHS堂..*玩多過教書..*正野...
--------------------------------------
6月17號..*我地班教個BBQ..*
到時會有..........班主任"MISS黃"........江SIR....未知去唔去既MO LIN LIN.....
嘿...江SIR話叫埋"MR顏(”藥”智)去...我采你都傻..*佢去我唔去架.........
--------------------------------------------
放學,...補中文..*教補課個條友仔.. 學人發老脾呀...算把喇...*
補完後...就補EPA..*煩呀 阿SIR..*補補補.妖..
之後再補.中文...同貝多一齊留..要作文..亞威*柳仔同業業*都要..嘿..底屎..
因今日補課補得太多...引至身心嚴重受傷..* 可能就快會死..
詳情請收看明天各大報章...""
THE END

|