|

|
|
::*電髮大日子..∼∼*::
-----------------------------♥ |
|
今日係一個大日子..*
”登””登””登”.....* *
就係....電髮大日子"了..>W<” 哈哈哈∼∼
電左曲..*嘻嘻..∼∼” 爆爆地咁..*”
遲下PO相喇..*嘻∼
---------------------------
P.S.∼ KWAN姐..* 聽日你地龍舟又比賽了..∼*
努力努力..** 龍舟會既EVERY BOBY 努力..^^"∼*
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2006-06-30 10:22 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::*TSA*::
-----------------------------♥ |
|
TODAY..*考中文TSA..”
ESAY..”* 仲以為好難TIM..>W<”
放學...”* 一大班姊妹去新都..*哈哈..∼好跨TIM.."
去左"禁"錢...>W<” 哇..次次攞錢既感覺..都覺得好”豪爽”咁..*
哈哈∼ 去左食老麥...* 之後魚魚佢地班人GO HOME LA..∼*
KWAN陪我周街逛..* 又去左卓越..*嘻...>W<"
又花錢買左D唔等洗既野..唉..=3=” 後未見到SHAN..* 又一齊去左馬錦明..*
攞入學報名表..” 嘻...*後未..去左PO LAM..*
之後佢地GO HOME了..* 我就出街搵MOTHER買野..”
THEN GO BACK TO HOME..*
-------------------------------
呢幾日好小PO相出黎..* BECAUSE 上傳D相好麻煩..*
又要攪好多野..* 影完D相..*想睇既..ADD我攞喇..^^"∼*
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2006-06-28 10:56 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|