KAHUNG''
pkdaviddog
暱稱: KAHUNG
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-04-28
2010-03-16
2010-03-02
2009-12-13
2009-12-02
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 31
今日人氣: 1
累積人氣: 751
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 分類: 未分類

在中二4個月了..打反小小感想..

好掛住上年的2d..那些歡樂.難忘.

.今年都係2d.-3-

今年2d最好的就是有個好好好好好好好的班主任..!袁麗連老師

李偉權老師我都覺得唔錯..不過羅育文更好.><

不過都係有喪彬哥係到..傷心.佢真係pk左d.(個人意見.)上年d罰抄...我真係好傻好天真.抄左一部分.今年大個仔.唔抄.!

可惜羅文定係教2d電腦..=[   eng的cyp真係唔識講.好同唔好中間-0-又話pastime.留堂留到真係好屈機

上佢堂真係唔知佢up乜春..(自己廢).訓..

講完老師到同學了.

方2同學仔都幾得意下...不過冇哂上年d快感.好多都唔係幾玩得.

上堂悶悶悶//...so自丫.!白必丫.!基佬丫.!振朗丫.!威威丫.!好miss你地.!

李俊傑e個同學一定要講下.直接d.佢真係一個真真正正的抵b仔..

同個小學生差唔多啦.~_~ 行為:copy cat!要讚下佢.你講d野真係好好笑..

我係班會主席.佢係一個副主席!`自從上次班會bbq.佢真係完全冇責任感!.

成個細佬咁.定係識玩.叫做野就係到串咀發爛炸-0-..玩玩玩.玩你一世都唔夠.

12月10號講明開班會.除左偉業同學同男班長.李俊傑可以帶令班會幹士們(大部分都係李同學的'好朋友')唔開-0-

李俊傑應該係中學出現!?.嘔心.

今年期望.!可以直接升班.唔要試升..

repeat令我很多得著..上年失去的.今年要努力了.






訪客留言 (返回 pkdaviddog 的日誌)


lovehang0304 於 2010-02-05 07:19 PM 發表:
CM-.-笑左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bensonchoi 於 2010-01-01 10:05 AM 發表:
加油啊﹗﹗
點解無我嫁??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jackyTCWai 於 2010-01-01 03:04 AM 發表:
cm~
正,偉業同學...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chuiying1205 於 2009-12-14 08:37 PM 發表:
hard working拉-v-
加油加油=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miki_0501 於 2009-12-14 08:01 PM 發表:
加油啦 我同樣都好掛住上年2D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Asuka_babz 於 2009-12-13 11:56 PM 發表:
Comm3nt!
加油阿.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]