我*冰 再次踩場, 為求解解壓啊!
早上遲起了, 心中絕望。乘電梯下樓, 谁知上天給我4分鐘, 好讓我快走回校。
可惜上天对我不薄, 功課真多籮籮, 做到我很雲陀陀。
放學後更遇不到朋友放學, 不同校, 時間碰不上嗎... ... 唉!
考完試林著同FD放鬆下,去左人哋屋企久時*個臭李帕浩叫我即刻反去幫佢做D野,.......不久我就齊到隻腳行路超痛?!!!系屋企要系到做戲-]..
你們好!我好久沒有寫日記不好意思!
我今日的主題係『D人好煩!』
人物有:雪、夢、媽、爸、霖、寧、區、賴、家、姚、黑、盈、婷、烏、媛、欣、犖、琪、妮、智、軍、冰......
最主要的煩人:自己
因為自己都不知自己想做咩野,又不知自己幾時做了『中間人』。係呢種情況下人會覺得好煩、好燥,係呢種情況
下最好就唔好同人講野其他人都唔好同他講野_不要自動做『炮灰』不好受!
今曰,我被老師拉我到她的位 聽她 吹水』好-○-