![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日去陪亞妹註冊, 又係聖羅撒* 0係度幫亞姨狂執舊書XDD" 跟住坐0係度睇書, 撞到WEN同YK" 不過好快又要同亞妹去BANK申請帳戶" 同同志仲有茉莉花玩玩玩" 最後又返小學探下朱SIR" 然後又去左新港飲野" 今日至搞系同志同亞妹撞到B.YEUNG" 同志竟然話B.YEUNG好似黃SIR"XDD" 呵呵呵呀哈哈哈哈KAKAKAKA嘩呱呱呱....
_____2006-07-14 10:45 AM*|| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___"]]
[ 返回 plenilune 的日誌 ]
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||