死la
星期四果日比士多叫左去報singing contest
果陣都冇咁多野諗,最多咪唔去
今日成日都係home 聽歌
聽聽下係地諗
我唔去咪姐係話比全世界知我"淆底" No wAY!!!!!
但係問題係................士多報合唱........我報solo(佢幫我報.....)
我要改合唱ar
桐哥我地上去BC vs 534!!! 哈哈!!!!正ar
一定比老師小
仲有仲有,
Happy B-day To 靜靜