今日一早就有兩個人上左泥打機
10:0X=.="
仲未sleep完ge><
玩到5:00pm左右
我同ar哥佢地出左沙田找佢朋友
之後去食左小小野
哈哈!個蝦沙拉好好食ar!!!
之後去左新基地打機
戰績都幾好
最後出左尖咀睇 魔盜王
買左飛之後去食飯
又係 和文 =.="
ar哥都話唔睇menu都知叫咩
食完都只係11:45
仲有30mins 先開始做
所以去左碼頭吹風
正想走果陣........
突然落大雨=.="
shit
得一把"姐"點"姐"5個人ar...
個個都濕到爆
入左戲院,個冷氣勁大
濕身+冷氣!!正
雪條
不過 魔盜王 都幾好睇
只係...........好凍ar~~~~~~~~~~
|