話說琴晚訓唔著...禁去NOW自選台睇下有咩好睇.....發現有風雲...雖然細個睇過..不過故事都唔係好記得...所以睇多次
睇下睇下又好似幾中意......跟住我記起原來我呀公之前係幫馬榮成做野
佢幾個月之前比左隻1:5全球限量100隻既步驚雲首辦比我....
突然之間好想砌左佢上色....之但係又冇噴槍又貢...
決定枝噴槍番屋企學玩首辦
好彩近排有儲錢..買噴槍組合唔成問題A_A
送上幾個月前影落既相
希望可以快D開工搞掂隻首辦佢
絕世好劍A_A↓