話說前幾日仲係到灰緊自己手多3.12升左做3.13好很後悔...之後一直也在找降回的方法....靠..
果然皇天不負神手軒..香港大約得好小人知呢個方法.我可以係白老鼠堆入面成功生存...仲成功降回
我果然係神手A_A
跟住琴晚入左幾隻GAME....期待左好耐既BIO4-.-冇相像中咁好玩既
呢D移植遊戲果然唔係太好玩-.-反而其他休閒GAME十分好玩-.-
果然唔應該當佢係PSP咁玩
...希望會搵到更多好玩既GAME喇/_\
搵GAME去~