話說本神今日冇番學...食左藥..眼訓到仆....等無能放學去拎結他...我囧佢個制
比人留堂....我又唔可以訓...又悶....靠....
等到..答左成個鐘車出去....講唔到價Q_Q算..
答車番又成個鐘....係中環可以扮高達A_A有輸送帶...無能玩得好很開心
聽日開始上堂...好彩之前學過...應該易上手D....
人生第一部電結他A_A很美喔...聽日又要拎住佢周圍去-.-都幾重架
目標:MACROSS 7既突擊LOVE HEART 唔知幾時先彈到呢Q_Q