尋日係我老豆生日 所以我一早就出左去剪頭髮 ( 有咩關係!?)
重剪到好短好短!! 真係我望到都有D 唔敢相信=~=
不過為左 6運 戈時D 頭髮可以長番 就要忍下
之後因為我老豆生日 就去左沙田 食飯 本身想去食和民 但係結果食A ONE (押韻!!)
係等位戈時 就係到C TV 睇住 D 警察有幾勁抽 有神射手係周圍 但係個槍手 開車門 戈時 D 神槍手都唔做低佢==
真係KAI哉 KAI哉!! 我玩CS 都勁抽過佢== 不過我希望死左既香港人可以安息...
之後食A ONE 戈時真係 間 A ONE 都好有問題- - 我叫佢 比6成 熟既扒=...=" 佢整完出黎 9成熟 ==
真係KAI 嫁==
之後 DAD 同MUM 就去左買 XXXX (自己估 ) =]
結果用左 唔小時間 終於買左番屋企 !! 我即時FEEL 到屋企好似高科技左好多禁 =]
不過XXXX 真係好勁 好勁 =]
好LA 今日就打住今多先LA MUM 就番 要做HW xd
|