BLOG
我好小更新
pml4610510
暱稱: MINGLUN=D
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
好似硬係冇左D 野禁.....
咩都有D
2010-8-21
2010-8-21
重開BLOG
文章分類
全部 (5)
訪客留言
Buy Accutane... (Chassype)
Online Pharm... (Chassype)
Acheter Cial... (Chassype)
Buy Roche Do... (Chassype)
Direct Pyrid... (Justenak)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 277
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 29 日  星期日   晴天


好似硬係冇左D 野禁...... 分類: 未分類

今日打BLOG 既原因都係因為冇咩野做禁就黎打下BLOG LA 

某程度上個BLOG 既用途都係禁樣=]

今日我一早就出左去學野 番到黎用電腦戈時

突然之間就停左係到發夢 就係到諗 我係唔係好似小左D 野禁呢?

諗極都諗唔到 小左D 咩   其實有冇人知到我小左D 咩? 

咩都好講黎聽下

搵人CM 下LA ==  禁搞到個FEEL 好似好冷清禁=333= 

THX  & 掰~



2010 年 8 月 24 日  星期二   晴天


咩都有D 分類: 未分類

尋日係我老豆生日 所以我一早就出左去剪頭髮 ( 有咩關係!?) 

重剪到好短好短!!   真係我望到都有D 唔敢相信=~= 

不過為左 6運 戈時D 頭髮可以長番   就要忍下

之後因為我老豆生日 就去左沙田 食飯  本身想去食和民  但係結果食A ONE (押韻!!)

係等位戈時  就係到C TV 睇住 D  警察有幾勁抽  有神射手係周圍  但係個槍手 開車門  戈時 D 神槍手都唔做低佢==   

真係KAI哉 KAI哉!!   我玩CS 都勁抽過佢==   不過我希望死左既香港人可以安息...

之後食A ONE 戈時真係 間 A ONE 都好有問題-  -     我叫佢 比6成 熟既扒=...="   佢整完出黎 9成熟 == 

真係KAI 嫁== 

之後 DAD 同MUM 就去左買 XXXX (自己估 ) =]  

結果用左  唔小時間 終於買左番屋企 !!    我即時FEEL 到屋企好似高科技左好多禁 =]

不過XXXX  真係好勁 好勁 =]  

好LA 今日就打住今多先LA   MUM 就番  要做HW xd 

 



2010 年 8 月 21 日  星期六   晴天


2010-8-21 分類: 未分類

 

因為我再一次好得閒所以再一次打blog 

其實本身我都冇諗住更新我個blog 

但係 係我個msn 到碌下碌下 發現 冇咩人可以傾-....-""

暑假既生活真係好悶=~= (if 冇街出)

之後我今日學完野戈時 我見到 我見到

我見到戈個人ar !!!  (p.s 我都唔知係邊個)

番到home  就係到睇香港先生 但係我真係唔覺佢地靚仔      (雖然我冇資格話人)

我尋日係chocolate 見到個售貨員 重靚仔真係好靚仔!!

我想踏單車  有冇人同我一齊去??

如果真係得閒就搵下我傾下計la  (唔好搵我發d !! )

講住禁多先la 

想cm 就cm la 唔就算!

就係禁  掰掰 & 多謝收看



2010-8-21 分類: 未分類

其實我個BLOG 有冇人睇嫁== 

我今日望一望發現小人睇得可憐!!

今日出左去同D 家人食飯

係之前就比我成功 今MUM 買左對鞋@@ 

之後我係更新E 個BLOG 既時候 我睇一睇我個MSN  想搵下有咩人可以傾下計

誰知我發現   我係冇朋友嫁!!

如是者就黎左打BLOG   

有冇人睇都冇所謂LA  你地中2 點就點LA =]

好!

 

掰掰~



2010 年 8 月 18 日  星期三   晴天


重開BLOG 分類: 未分類

係大家好我係 彭茗麟  係 好 係 好 好`好好好好 

禁我重開左個BLOG LA 因為我之前戈個打D 野我覺得要刪左佢  加上 有某人叫我 所以就重開左

係人既話就比下面我 CM 下LA 下

其實我都唔係太知有D 咩可以講LO   但係我E 加真係好想搵人同我去 踏單車哦

因為我唔知點解成個8 月都冇咩點出街   就係禁LO  

因為係新開所以我冇咩野可以打上黎就係禁 

得閒就加下我fd 唔加我都好快會搵到你嫁la 放心 (最好就係你地加我la  我唔係太想慢慢係到搵  多謝合作=])

 

最後:

 

我係雞人!!!!!