BLOG
我好小更新
pml4610510
暱稱: MINGLUN=D
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
好似硬係冇左D 野禁.....
咩都有D
2010-8-21
2010-8-21
重開BLOG
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 17
今日人氣: 2
累積人氣: 279
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 29 日  星期日   晴天


好似硬係冇左D 野禁...... 分類: 未分類

今日打BLOG 既原因都係因為冇咩野做禁就黎打下BLOG LA 

某程度上個BLOG 既用途都係禁樣=]

今日我一早就出左去學野 番到黎用電腦戈時

突然之間就停左係到發夢 就係到諗 我係唔係好似小左D 野禁呢?

諗極都諗唔到 小左D 咩   其實有冇人知到我小左D 咩? 

咩都好講黎聽下

搵人CM 下LA ==  禁搞到個FEEL 好似好冷清禁=333= 

THX  & 掰~



2010 年 8 月 24 日  星期二   晴天


咩都有D 分類: 未分類

尋日係我老豆生日 所以我一早就出左去剪頭髮 ( 有咩關係!?) 

重剪到好短好短!!   真係我望到都有D 唔敢相信=~= 

不過為左 6運 戈時D 頭髮可以長番   就要忍下

之後因為我老豆生日 就去左沙田 食飯  本身想去食和民  但係結果食A ONE (押韻!!)

係等位戈時  就係到C TV 睇住 D  警察有幾勁抽  有神射手係周圍  但係個槍手 開車門  戈時 D 神槍手都唔做低佢==   

真係KAI哉 KAI哉!!   我玩CS 都勁抽過佢==   不過我希望死左既香港人可以安息...

之後食A ONE 戈時真係 間 A ONE 都好有問題-  -     我叫佢 比6成 熟既扒=...="   佢整完出黎 9成熟 == 

真係KAI 嫁== 

之後 DAD 同MUM 就去左買 XXXX (自己估 ) =]  

結果用左  唔小時間 終於買左番屋企 !!    我即時FEEL 到屋企好似高科技左好多禁 =]

不過XXXX  真係好勁 好勁 =]  

好LA 今日就打住今多先LA   MUM 就番  要做HW xd 

 



2010 年 8 月 21 日  星期六   晴天


2010-8-21 分類: 未分類

 

因為我再一次好得閒所以再一次打blog 

其實本身我都冇諗住更新我個blog 

但係 係我個msn 到碌下碌下 發現 冇咩人可以傾-....-""

暑假既生活真係好悶=~= (if 冇街出)

之後我今日學完野戈時 我見到 我見到

我見到戈個人ar !!!  (p.s 我都唔知係邊個)

番到home  就係到睇香港先生 但係我真係唔覺佢地靚仔      (雖然我冇資格話人)

我尋日係chocolate 見到個售貨員 重靚仔真係好靚仔!!

我想踏單車  有冇人同我一齊去??

如果真係得閒就搵下我傾下計la  (唔好搵我發d !! )

講住禁多先la 

想cm 就cm la 唔就算!

就係禁  掰掰 & 多謝收看



2010-8-21 分類: 未分類

其實我個BLOG 有冇人睇嫁== 

我今日望一望發現小人睇得可憐!!

今日出左去同D 家人食飯

係之前就比我成功 今MUM 買左對鞋@@ 

之後我係更新E 個BLOG 既時候 我睇一睇我個MSN  想搵下有咩人可以傾下計

誰知我發現   我係冇朋友嫁!!

如是者就黎左打BLOG   

有冇人睇都冇所謂LA  你地中2 點就點LA =]

好!

 

掰掰~



2010 年 8 月 18 日  星期三   晴天


重開BLOG 分類: 未分類

係大家好我係 彭茗麟  係 好 係 好 好`好好好好 

禁我重開左個BLOG LA 因為我之前戈個打D 野我覺得要刪左佢  加上 有某人叫我 所以就重開左

係人既話就比下面我 CM 下LA 下

其實我都唔係太知有D 咩可以講LO   但係我E 加真係好想搵人同我去 踏單車哦

因為我唔知點解成個8 月都冇咩點出街   就係禁LO  

因為係新開所以我冇咩野可以打上黎就係禁 

得閒就加下我fd 唔加我都好快會搵到你嫁la 放心 (最好就係你地加我la  我唔係太想慢慢係到搵  多謝合作=])

 

最後:

 

我係雞人!!!!!