7月27.
無乜野.晏晝同alice;nicola;betty行街.
食左d野.跟住番屋企.
7月28.
11點起身.1點alice黎我屋企整檸檬蛋糕.
之後同我grandma(phoebe kong)cowcow;estella;alice, iman去科學館.
之後5:00幾同alice去漁人碼頭打機.玩左150蚊.而家變左窮鬼.
7月29.
去左香港.銅鑼灣;sogo買左泳衣同d衫.
跟住周街食野.d臭豆腐臭到痴線.
去左旺角朗豪坊.muji.
買左我至愛既夾心棉花糖.同雞蛋餅.
再去laosmiddle.買袋.買帽.
再去gur扒.幾好味.
跟住去左睇演唱會.紅館都幾爆.
搭1點鐘船.3點鐘番到屋企.個頭超痛.
7月30.
訓左教.無事.
舒服哂.
之後betty同nicola狂打電話比我.嘈醒左我.
黎左我屋企整木糠蛋糕.5該哂nicola同betty dup餅.
玩cream.整到周圍都係.眼鏡都爆埋(講笑)
之後去左新苗.買左好多野食
食哂我d野.好衰格.(講笑)
2個鐘後拎蛋糕出黎食.
5知好5好味呢.(時間未到)
依家出去.今日玩得好開心.
好多謝而幾日陪我出街既人
po番d相.(科學館).





|