呢幾日溫書所以唔得閒打Blog(雖然點溫都唔識= =")
琴日終於考完喇
10點4放
之後同勤,希,烺,圖,草哥去左石鼓打波(草哥主要係去煲煙-.-)
去到無人...(因為我地放早)
唉...無打1個禮拜已經唔識打....
打到1點幾去M記食野
我同勤,希都唔想食野
3個人食1個餐
見到班文理好似走難咁跑上旅遊巴= ="
之後番番石鼓
有班人係度
肥圖過去問開唔開Game
之後佢地話開(我同希唔想打....)
但係....有種屈人機既感覺(如果學界D人好似佢地咁就好喇)
之後自己打番.....
4點幾
同勤去飲水果時俾文理果個女仔一野拍黎我背脊(都唔知佢幾時黎左= =)
差D噴水....
之後同佢地開Game
M烺抽筋走左
希希開波,文理個男仔上手打左去後邊
打中個呀婆隻眼
希希之後唔敢開波= ="(都唔關佢事...意外黎姐)
打到6點幾
交個場俾人
買野飲...又俾個文理妹嚇(嚇人真係咁好玩?!仲有點解要淨係要嚇我呢-.-)
之後家姐打黎話去食飯
走人.....
8點幾番屋企
攰死
10點幾訓左
訓到今焦10點=.= |