_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2008 年 11 月 18 日  星期二   晴天


2008-11-18 分類: 未分類

今日有6堂唔洗上

頭2堂MATHS

講有理數&無理數

悶-.-"

之後PTH

代堂

佢話LINDA無番

但我焦早先見過佢

唔通........

之後社會

小不點冇番

Anthony代

睇戲......

之後ENG

又去個鬼佬度

凍死..........

最後PE

今日D PE呀Sir走曬

唔洗上同練波

放學去石鼓打

文理果幾個又係度=.="

又俾個楊嘉雯SM

打到7點幾走.........

 

2008 年 11 月 17 日  星期一   晴天


2008-11-17 分類: 未分類

哈哈

好開心呀

考試考得不錯哇>_<

不過琴晚3點幾訓先

今日眼訓死

放學番到屋企訓教訓到6點幾7點= ="

講番今日LA

頭果堂係ENG

怕怕(因為A班D人話肥LEE同佢地講佢地得10個合格,"仲要係A班wo")

但係點知竟然合格^_^

65/100

好似係喺伍華第1次考試合格(ENG)

之後ENG 聆聽

50/60

開心哇

之後MATHS

失望ING....

得64/70.....Orz

跟住BIO

唔睇好-.-"

但都有37/46

之後PHY

要重考

因為3E個小測有D題目....

最後中文

余宏志話得11個合格

仲要最高得71/100

緊張中....

好采都有66^.^

放學即閃

番屋企訓教.......

 

2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


2008-11-15 分類: 未分類

呢幾日溫書所以唔得閒打Blog(雖然點溫都唔識= =")

琴日終於考完喇

10點4放

之後同勤,希,烺,圖,草哥去左石鼓打波(草哥主要係去煲煙-.-)

去到無人...(因為我地放早)

唉...無打1個禮拜已經唔識打....

打到1點幾去M記食野

我同勤,希都唔想食野

3個人食1個餐

見到班文理好似走難咁跑上旅遊巴= ="

之後番番石鼓

有班人係度

肥圖過去問開唔開Game

之後佢地話開(我同希唔想打....)

但係....有種屈人機既感覺(如果學界D人好似佢地咁就好喇)

之後自己打番.....

4點幾

同勤去飲水果時俾文理果個女仔一野拍黎我背脊(都唔知佢幾時黎左= =)

差D噴水....

之後同佢地開Game

M烺抽筋走左

希希開波,文理個男仔上手打左去後邊

打中個呀婆隻眼

希希之後唔敢開波= ="(都唔關佢事...意外黎姐)

打到6點幾

交個場俾人

買野飲...又俾個文理妹嚇(嚇人真係咁好玩?!仲有點解要淨係要嚇我呢-.-)

之後家姐打黎話去食飯

走人.....

8點幾番屋企

攰死

10點幾訓左

訓到今焦10點=.=



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 50
累積人氣: 13173