今日12點幾先起身
煮野食之後睇女排
日本又輸
3戰全"敗"
之後到我的最愛意大利
琴日赢左古巴
今日對中國
預左難打
都贏到2局
最後嗰局....無眼睇
不過都攞到第2
奧運繼續十卜意大利呀!!!!
之後睇功夫熊錨
好無奈
1個包搞到佢咁勁-.-
P.S.
POST左D意大利既相呀
去相簿CC呀
記住留CM呀!!!!
究竟幾時打FDLY架??!
又幾時練波呀??!
今日同個FD去新蒲崗食晏
之後係新蒲崗行左一陣
見到個FD
走佬-.-
之後去左打波
打到3點幾
去佢屋企擺番個波
之後一齊去左睇女排大獎賽
我的最愛-意大利
意大利&MY LOVE-Valentina Fiorin(費安蓮)(NO.6呀)真係好勁
永遠支持意大利~~
愛死排球!
愛死意大利!!
愛死Fiorin!!!
前日放學去左游水
足足游左4個幾鐘
攰死喇
但係又好想打波wo
點算...
希望可以趕得切好番啦
P.S.臭遜
D3幾時得呀???!