2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 2008-03-28 |
分類: 未分類 |
今日悶悶咁過左
訓到好似食左安眠藥咁
放學個連美琼無啦啦發癲
留曬成班係度
我話去練波啦
佢話平時見我地5點幾6點練囉
你走行過果時就5點幾6點
之後楊的麟話佢"收經"
o左....
留到3點10
練波
呀sir過去踢波
我地係度比賽
我地3個打對面5個
輸1:2
走之前我,臭遜,大兜同呀姐談心
7點走左.....
|
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
| 2008-03-27 |
分類: 未分類 |
琴晚做唔曬d功課
有2-3樣未做
點知今日番到學校講下講下
原來有成6樣未做
但係數B上堂先交
即刻做
好采做得曬
但都要多謝邦邦俾本數B我抄
網上練習ms龔話1點前做曬都得
食完飯即刻番課室做
剪報就聽日先交
歷史作業就做埋未做曬果d
科學作業同英文作業就欠
英文作業仲未買= =
4月4號有無人得閒陪我睇戲呀?!
唔睇鬼片果d唔好黎
唔該~~
P.S.
呀sir終於肯約人打友誼賽喇
P.S.
仲以為起碼都357年
點知.... |
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
| 2008-03-26 |
分類: 未分類 |
前日番完大陸番黎
果晚去左個FD既生日會
係尖咀唱K
下奏5點去到
去到果時有成30幾40人
佢呀媽都係度
不過7點左右走
我地就玩得好HIGH
識左好多FD
好多女仔9-10點走左
最後得番我地13,4個
好似得番3個女仔
2點成班人一齊走
我地有4-5個人去左其中1個屋企(我都有)
佢呀爸呀媽番左大陸
玩通頂
第焦7點半走
8點番到屋企
D人仲未醒
第1時間訓教
10點幾臭遜係MSN ADD到我醒左
叫我出街
我彩佢都傻
繼續訓
訓到3點幾先起身
今日忙住做功課
但係都做唔曬... |
« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|