2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 2008-03-20 |
分類: 未分類 |
琴日去左邦邦屋企
原來佢同劉啟賢住埋同1棟(唔知搬左未)
去到同梅姐,超人同黃偉樂玩P同N
玩瑪莉奧賽車
係咁攞人野KAKA
知後整爛左張凳
超人同邦邦落去買AA膠癡
唔知邦邦呀爸見唔見到呢
走果時等架死人15A等左半個鐘
THZ邦邦陪我等
今日去左剪頭髮
番到屋企
呀爸話好似無剪過咁
無奈.....
禮拜六番大陸
未做功課唷.....
|
2008 年 3 月 17 日 星期一  |
| 2008-03-17 |
分類: 未分類 |
今日開始放假
成日都食同訓
唔想旭...
好想打波呀...
有無學校肯打FDLY呀 |
2008 年 3 月 16 日 星期日  |
| 2008-03-16 |
分類: 未分類 |
呢幾日都打學界
無時間打
禮拜5
好早訓
因為禮拜6要打學界
不過都成1點先訓
禮拜6
對協和
今年學界第1次打足3局
但都唔係好攰
第1局打得OK啦
25:17贏左
第2局真係打得好差
俾人贏番25:8
攞得8分
但係第3局我地成班人打番水準
最後贏15:11
今日去藍田打8強
第1次打室內
要攞PAT
對英華
賽前都估會輸架喇
但係打落我地可以拉成均勢
不過我地終於都輸左
但唔係因為我地打得差
都唔係英華打得好
係因為個球證
人地HOLDING又唔吹
佢地OUT都話IN
KAI架
呀SIR都好無奈
叫左句:OH MY GOD出黎
第2局中呀SIR都已經話個球證咁
呢場波一定無得打
最後輸25:18 25:17
但係我地呢場波打得仲好過上場
不過個球證...
俾我見番佢一定 死佢
打完我地自己去打波
D人話練殺波
又叫我練接波
接到死左
唔打喇
好攰呀
ZZ先... |
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|