_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


2008-03-20 分類: 未分類

琴日去左邦邦屋企

原來佢同劉啟賢住埋同1棟(唔知搬左未)

去到同梅姐,超人同黃偉樂玩P同N

玩瑪莉奧賽車

係咁攞人野KAKA

知後整爛左張凳

超人同邦邦落去買AA膠癡

唔知邦邦呀爸見唔見到呢

走果時等架死人15A等左半個鐘

THZ邦邦陪我等

今日去左剪頭髮

番到屋企

呀爸話好似無剪過咁

無奈.....

禮拜六番大陸

未做功課唷.....

 

2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


2008-03-17 分類: 未分類

今日開始放假

成日都食同訓

唔想旭...

好想打波呀...

有無學校肯打FDLY呀

2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


2008-03-16 分類: 未分類

呢幾日都打學界

無時間打

禮拜5

好早訓

因為禮拜6要打學界

不過都成1點先訓

禮拜6

對協和

今年學界第1次打足3局

但都唔係好攰

第1局打得OK啦

25:17贏左

第2局真係打得好差

俾人贏番25:8

攞得8分

但係第3局我地成班人打番水準

最後贏15:11

今日去藍田打8強

第1次打室內

要攞PAT

對英華

賽前都估會輸架喇

但係打落我地可以拉成均勢

不過我地終於都輸左

但唔係因為我地打得差

都唔係英華打得好

係因為個球證

人地HOLDING又唔吹

佢地OUT都話IN

KAI架

呀SIR都好無奈

叫左句:OH MY GOD出黎

第2局中呀SIR都已經話個球證咁

呢場波一定無得打

最後輸25:18 25:17

但係我地呢場波打得仲好過上場

不過個球證...

俾我見番佢一定死佢

打完我地自己去打波

D人話練殺波

又叫我練接波

接到死左

唔打喇

好攰呀

ZZ先...



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 7
累積人氣: 13209