前日打波
真係唔洗我出
但係佢地輸左....(多謝你成日陪住我,我知你悶架喇)
下個禮拜6,日要連打2場
呀SIR可能叫我打自由人
今次走唔到架喇
琴日去睇個FD打學界
當然都係排球啦
好勁
我地肯定永遠都打唔到D咁既波
今日繼續考試
唔識
歷史係我最唔掂果科
後日練波
P.S.
依家先黎訂3??!
覺唔覺得早左D呢??!
訂下年牙??!
又無機會...
可惜...
聽日又要咁牙??!
唔好喇掛...
今日考試
應該OK既
放學去打排球
落雨...
夜晚去左食飯
10點幾先番屋企
聽日打波喇
隻腳都OK既
不過聽日應該唔洗我打
想俾史FUK龍打
希望呀SIR俾...
前幾日又跑步又打波
搞到隻腳好痛
幾日都食完飯就訓
所以幾日無打blog
今日放學陪臭遜同梁仲然去剪髮(我無剪)
之後又去打波
聽日開始考試
未溫書呀~~!
禮拜6打第2場學界
但係隻腳e+咁
果日應該唔去喇
你地一定要贏呀!!!
後備殺手??
最佳第7人??
你都幾屈機wo~~