2008 年 1 月 16 日 星期三  |
| 2008-01-16 |
分類: 未分類 |
前幾日唔係病到暈陀陀就練波練到死曬
所以幾日都無打到
今日一開始係2堂音樂
個張潔珊又無鬧人喇
有d唔慣
之後數學
肥龔無番
小測...
小息之後社會
無聽書...
中文
作文(我自己係度作)
學校要作果時就諗唔到
但係自己係度作就3個字就作到百幾字...
lunch之後2堂eng
訓...
CL悶...
P.S.
愛鬥大聽日上喇
我諗住下個星期2去APM睇
|
2008 年 1 月 13 日 星期日  |
| 2008-01-13 |
分類: 未分類 |
Elanne攞左喇^^
琴晚莊家話同我賭
鄧麗欣有獎我就請佢食飯
呀LING有呢
佢就請我
哈哈
呀LING萬歲
多謝你餐飯呀莊家 |
2008 年 1 月 12 日 星期六  |
| 2008-01-12 |
分類: 未分類 |
星期4果晚無啦啦喉嚨痛
去左E生度
佢話我喉嚨發炎
星期5要練波
又要嗌
個喉嚨仲痛D
今日成日都係屋企
今晚勁歌總選
你地都知我想講乜架啦(默默等待中)... |
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|