2008 年 4 月 11 日 星期五  |
| 2008-04-11 |
分類: 未分類 |
今日連美琼又無番
數學
做數
之後MS逼我地訓教=3=
科學
又上實驗室
頂唔順陳一平D中文同英文喇
日日係度STAN "AG"
今日講中文仲好似爆粗咁
小息
smING...
英文
PETER上
成班一齊發癲
調位
之後CHINCHIN"兇"人
即刻靜曬-.-
LUNCH
去順發
慢到死
下次都唔去
HIS
無聊
聽聽下書訓左
點知訓醒先知要抄野
好采唔係即堂交
中文
第1堂超合金代
超靜
轉堂果時
正係度諗緊邊個代
點知果個好似叫胡sir既物體入左黎
成班起控
因為佢超高能 勁高B
放學去果個乜Q技巧課程
去到4點9
番屋企
|
2008 年 4 月 10 日 星期四  |
| 2008-04-10 |
分類: 未分類 |
科學堂
又對住一平哥
中文
無心機聽書
數學
又做數
LUNCH
又去一新
見到維維家姐同佢個"方大同"-.-"
PTH
訓得好LUM
Z....
VA
又整個飛落海
差DD就搞掂
練波
開頭好多人(好多都唔係排球隊)
不過練練下...
得番6個
3打3
1分1下掌上壓
打15分
無刁時
贏15:14
贏左都係做少1下炸-.- |
2008 年 4 月 8 日 星期二  |
| 2008-04-08 |
分類: 未分類 |
今日好小見
連頭同區佬都無番
有3堂唔洗上
3堂都C電影
C左2套
英文堂又C電影
全日C左3套-.-"
放學練波
都係咁
打唔番以前D波
一過完復活節假之後就係咁
唉...
你地班死友仔
記住留CM呀=]
P.S.
大步喊過 |
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|