_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


2007-09-11 分類: 未分類

各位,

唔係我唔想打架,

 係因為今日真係好無聊呀,

9點鐘去左聖堂做開學禮,

唉,

成粒鐘呀~~

之後晏奏睇書果時蘿左徐生本"鄧麗欣",

搵到句金句,

"愛要愛得心甘命抵,

走要走得清脆俐落"

我就話好正喇,

唔知你地覺得點呢???

2007 年 9 月 10 日  星期一   陰天


2007-09-10 分類: 未分類

呢幾日無咩野好講,

so無打到,

SOR~

講下我地D呀SIR先啦,

先講科學啦,

陳一平,

唉,

好多時都聽唔到佢講咩,

佢有一次話:我地上"食現"室,

笑到我肚都痛;

MATHS就係MISS龔教,

我反而好有興趣...

中文就MISS連,

好無聊;

歷史就"區佬"教,

成日搞爛GAG   =3="

唔講呢D啦;

今日搭巴士番屋企果時,

見到江若琳上左電視,

好令唷;

無咩野打添,

咁就下次先打啦,

記住呀,

你既CM係我打日誌既最大原動力呀~~

2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


2007-09-05 分類: 未分類

琴日放早,

李英諾話想去見見HOLLY姐,

點解??

我唔講得,

因為我講左會俾HOLLY姐打架,

終於我同王子放左學就帶李生去文理,

李生係途中唔知去左邊,

我同王子就去左先,

點知等左2分鐘左右,

就見到HOLLY姐同佢個FD出左黎,

呢個時候,

李生又黎埋,

點知佢急急腳走左,

(今日我先知原來佢當左HOLLY姐個FD係HOLLY,o左)

之後HOLLY姐同佢個FD仲有我地都係行果度,

佢地係度等巴士,

等左1-2個字啦,

佢地全部上曬車,

得番我同王子,

跟住我地就去左食野....

今日我地都係早放,

同王子去左好味王食野,

之後叫埋M文,臭遜,雞爺佢地,

一路食野一路睇"人生馬戲團"

勁好笑,

食完野我地行左一陣,

之後雞爺走左,

我地就諗住搭小巴去荷李活,

點之見到HOLLY姐係對面,

起初我都唔肯定架,

之後佢趴左係佢個FD個搏頭度,

咁我先肯定果個係佢炸,

我地係荷李活行到2點9,

之後番左屋企啦,

唔講啦,

88



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 21
累積人氣: 13242