2007 年 9 月 11 日 星期二  |
| 2007-09-11 |
分類: 未分類 |
各位,
唔係我唔想打架,
係因為今日真係好無聊呀,
9點鐘去左聖堂做開學禮,
唉,
成粒鐘呀~~
之後晏奏睇書果時蘿左徐生本"鄧麗欣",
搵到句金句,
"愛要愛得心甘命抵,
走要走得清脆俐落"
我就話好正喇,
唔知你地覺得點呢???
|
2007 年 9 月 10 日 星期一  |
| 2007-09-10 |
分類: 未分類 |
呢幾日無咩野好講,
so無打到,
SOR~
講下我地D呀SIR先啦,
先講科學啦,
陳一平,
唉,
好多時都聽唔到佢講咩,
佢有一次話:我地上"食現"室,
笑到我肚都痛;
MATHS就係MISS龔教,
我反而好有興趣...
中文就MISS連,
好無聊;
歷史就"區佬"教,
成日搞爛GAG =3="
唔講呢D啦;
今日搭巴士番屋企果時,
見到江若琳上左電視,
好令唷;
無咩野打添,
咁就下次先打啦,
記住呀,
你既CM係我打日誌既最大原動力呀~~ |
2007 年 9 月 5 日 星期三  |
| 2007-09-05 |
分類: 未分類 |
琴日放早,
李英諾話想去見見HOLLY姐,
點解??
我唔講得,
因為我講左會俾HOLLY姐打架,
終於我同王子放左學就帶李生去文理,
李生係途中唔知去左邊,
我同王子就去左先,
點知等左2分鐘左右,
就見到HOLLY姐同佢個FD出左黎,
呢個時候,
李生又黎埋,
點知佢急急腳走左,
(今日我先知原來佢當左HOLLY姐個FD係HOLLY,o左)
之後HOLLY姐同佢個FD仲有我地都係行果度,
佢地係度等巴士,
等左1-2個字啦,
佢地全部上曬車,
得番我同王子,
跟住我地就去左食野....
今日我地都係早放,
同王子去左好味王食野,
之後叫埋M文,臭遜,雞爺佢地,
一路食野一路睇"人生馬戲團"
勁好笑,
食完野我地行左一陣,
之後雞爺走左,
我地就諗住搭小巴去荷李活,
點之見到HOLLY姐係對面,
起初我都唔肯定架,
之後佢趴左係佢個FD個搏頭度,
咁我先肯定果個係佢炸,
我地係荷李活行到2點9,
之後番左屋企啦,
唔講啦,
88 |
« | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|