_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2007 年 8 月 26 日  星期日   晴天


2007-08-26 分類: 未分類

呢排唔知係咪份人懷舊左,

我鍾意番迪克牛仔,

佢地係就係專唱人地d歌,

不過有d仲唱得好過原唱果個,

好似呢首,

我好鍾意聽架,

叫'愛我的人和我愛的人'

聽下啦,

好聽架,

仲有首歌又係聽番先鍾意番,

叫'Take me to you heart'

都好聽架;

要請m文食飯呀,

死啦,

一定食窮我啦~~

P.S.     M文

不如去7仔或姐OK啦,

好唔好???

2007 年 8 月 21 日  星期二   晴天


2007-08-21 分類: 未分類

今日好忙呀,

10點幾俾老竇叫醒左,

我問佢咩事,

佢答我話叫醒我開部"電老"睇下個市,

我o哂,

佢話俾我聽個價,

話如果到左果個價叫佢打電話去賣左D股票,

睇左11,2隻倒啦,

已經悶死啦;

等到10點9倒,

有2隻到位啦,

我話俾老竇聽,

佢啦啦臨走去打電話,

唉~~

半日已經賣曬啦,

不過有D未到位架,

呀爸話有3萬幾$WIN到,

話分$1000俾我,

我心諗:

大佬呀,

我仲多野做過佢呀,

先得果1千蚊,

起碼都要55分啦,

係咪咁講呀???

真唔公平~~~

  

2007 年 8 月 19 日  星期日   晴天


2007-08-19 分類: 未分類

今日同左呀敏去MK,

睇左D手錶,

不過無買到;

之後去左睇D光牒,

買左3隻;

行到11點幾,

去左呀敏話好想去試下果間海壽司度食野,

食咩就唔洗講架啦,

食左1百5十幾$咋,

不過已經好飽啦,

佢話麻麻地,

我就無咩意見啦;

食完野,

我地就過左去百老匯睇戲,

睇左{大鼠}呀,

我第2次睇啦,

都係我呢個幾禮拜第3次去睇戲啦,

頭2次同家姐睇,

睇左大鼠同阿森,

都係大鼠好睇D;

睇到唔知4點幾定5點幾,

就番左屋企,

番到去,

開左個MSN,

我講左件事俾佢聽,

我諗呢次都係我一生人最錯既一次啦...

 

 

P.S.

SORRY呀,

我知講SORRY都無用,

不過,

我係真心認錯架...



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 9
累積人氣: 13230