2007 年 10 月 8 日 星期一  |
| 2007-10-08 |
分類: 未分類 |
琴晚勁黑仔,
我同BB落街買雪糕,
點知係OK見到張可儀,
勁無奈...
今日時間過得好快,
好快咁上完頭5堂,
之後食飯...
同左黃子健同西諾去左好味王食,
又係好快...
食完之後去左老細度攞卡,
無錯,
又係江若琳,
得2張乍~~
黃子就買左2張江若琳(同我一樣),
佢仲加埋S.H.E同黑澀會美眉各一張...
放學諗住去荷李活訂飛睇戲,
不過無人陪我去,
西諾呀媽唔俾佢今日去,
o曬,
我今日問佢仲叫邊個去,
佢話HOLLY,
我又o曬,
之後佢俾臭遜打,
鬼咩,
邊個係臭遜面前講HOLLY/張可儀佢都打架啦,
傻仔西諾仲要之後話去HOLLYWOOD,
仲唔俾臭遜打到死下死下咩...
邊個去睇戲呀,
我地未諗睇咩戲呀,
你地邊個黎呀?!?!?!>_<"
我地星期6去呀,
果日下奏就出MK,
邊個去呀,
你地淨係去睇戲或者淨係去MK都得架,
去既話我聽啦~
|
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
| 2007-10-07 |
分類: 未分類 |
對唔住呀,
琴日唔得閒打呀...
琴日同M文,臭遜,老野同王家維出左MK,
佢地個個都有收穫,
但我就因為1個決定,
搞到我無左個戰利品,
下星期要再去過...
琴晚我隔離果棟樓唔知做咩,
勁多消防車黎左,
又拉喉,
又開埋乜Q氣輾咁,
之後又見到有人掉野落地下,
唔知做咩呢,
今日CC新聞先...
唔講啦,
聽日打過啦 |
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 2007-10-05 |
分類: 未分類 |
今日連美琼有番喇,
不過都係好似病咁,
佢話:(唔好以為你地個課室借左俾人留堂就唔洗俾我留呀,
我問2E借左課室架喇)
我地心諗:(我地咪係2E囉)
之後"林傭"問佢,
佢話聽唔到,
林傭講左4次佢先聽到,(真係好病)
佢聽左之後話:(我話2D架)
我地o曬...(病就唔好番學啦)
放學都係唔打得排球,
1個人都無,
本來有西諾既,
點知佢做左連美琼今日要罰既2個人之一,
3點9左右先走,
我就去左打康樂棋,
打到5點,
走左...
聽日同FD出MK買野,
西諾俾呀媽鬧,
應該都唔去得架喇.... |
« | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|