2007 年 10 月 10 日 星期三  |
| 2007-10-10 |
分類: 未分類 |
|
好悶,
呢2個字就係我今日既日誌,
聽日再打啦~
講笑姐,
係咪玩下都唔得先...
今日去左好味王食,
又無同黃子健,
但係好多人去,
M文同雞爺2個GAG佬勁係度搞GAG,
有o的GAG真係唔o嘴都唔得...
食完去左SPK廣場,
又見到張可儀,
唔係約架,
真係咁翹,
見到佢諗住走啦,
點知佢叫住我,
問我邊個係西諾,
李英諾即刻走佬,
唔知張可儀見唔見到佢個樣呢...
ENG堂,
呀SIR話未做曬功課果D要打俾家長,
我係呀,
好怕怕添,
不過依家都未打...
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| 2007-10-09 |
分類: 未分類 |
今日好多好笑野,
但係又好慘~
His堂俾區佬點名話我閱讀堂訓教,
o曬,
好采西諾都有份...
食晏約左HOLLY同佢個FD(西諾話鍾意果個),
佢地黎左,
西諾即刻怕醜到走,
仲話約人去睇戲添...
走左之後,
我,西諾,雞爺同莊家係度講HOLLY同佢個FD既野,
點知臭遜行過聽到,
你知喇,
佢一聽到HOLLY/張可儀就發癲架嘛,
所以佢攞起手上既樽,
一野掉過黎(應該係求其掉),
但係就好準咁落左係雞爺個頭度,
笑到我地趴曬係度,
大佬,
街黎架~~
放學都係無野做,
好悶...
禮拜5放學出MK買袋,
有無人去?!?!
禮拜6去睇戲,
有無人去?!?!
禮拜6下奏去MK,
有無人去?!?!
咁多節目,
當俾面參加1,2個都好ㄚ,
唔該喇~~~
P.S
黃子健,
sor呀,
我想等埋你架,
係西諾拉我走乍... |
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
| 2007-10-08 |
分類: 未分類 |

|
« | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|