2007 年 9 月 27 日 星期四  |
| 2007-09-27 |
分類: 未分類 |
今日周身痛....
唔記得帶$番學,
lunch叫左西諾請,
鬼叫西諾爭我錢咩.....
放左學我係"大家樂"做功課,
係咪未見過呢,
係因為5點半要去"少掌"個面試,
好大幾會得呀,
好野....
琴日係我個blog開咁耐以黎最多人黎既1日,
多謝你地呀,
我會再打多d架喇,
你地都要俾多D cm啵~
唔講啦,
食飯啦,88
|
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
| 2007-09-25 |
分類: 未分類 |
今日便服日,
我D3就唔好講啦....
晏奏訓訓下俾西諾叫醒左,
又唔講咩事....
放學之後番左屋企,
5點半同左敏去食飯,
7點番番屋企,
又要食.....
唔講啦,
幫西諾溝女呀~~
|
2007 年 9 月 24 日 星期一  |
| 2007-09-24 |
分類: 未分類 |
今日好多小測呀,
MATHS要,
科學要,
ENG又要....
搞到無時間訓教,
不過下奏3堂都訓左2堂,
要西諾叫先知落堂....
總之就好悶啦....
食完飯又去左老細度,
點知見到令仔文(梁梓文,係佢逼我咁打佢個名架)
之後o嘴咁走左.....
番到屋企,
Down左我搵左好耐既一首歌,
叫"Blue night",
真係好好聽,
你地要既搵我啦~~ |
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|