今日派卷
全部合格...
放學番屋企
1點訓到5點幾....
諗清楚了
是我做錯了
還錯得很嚴重`
謝謝你一次又一次的原諒我
很想去改過
我知道我會做到的
我不應再浪費係給我的機會
要好好的珍惜了"
最後
還是那句
謝謝你能容忍我這個經常犯錯的老公"
今焦同老婆去搵工
我好似有d搞事"
之後食野
食完去游水wif老婆,,Ming,,希,,謙,,昇
游到3點幾
去WTS食野
食完送老婆番屋企
之後番屋企...
攰死
訓左個幾鐘...
聽日派最後4科
加油~
今焦6人動物園既動物(冇左耀)一齊食早餐= ]
之後老婆仔同嘉寶番文理練波
我同企鵝,,呀ming就去石鼓打
企鵝要番屋企...勤就黎左
打波打到熱死"
之後同呀ming去搵老婆仔,,嘉寶&耀
去大球場隔離個奧運大樓
期間行到個個都死曬=3=
多得老婆條毛巾= ]
之後就送老婆番屋企lu...
5點半走...
聽日游水= ]
降溫haha`