| 2009-09-11 |
分類: 未分類 |
又落雨...搭車...
幾驚早會落雨-.-
早會之後係Hall聽野
之後仲有1堂Phy
不過冇上...
之後Eng
悶....
小息好好訓xd
不過訓訓下好凍=.=
Chin
聽書...
Lunch
我同勤俾隻魔鬼誘惑到=3=
P.E.
熱....
Econ
勤同企鵝都上左黎最前= ]
好乖咁聽書xD
放學番屋企...今年第1次咁早= ="
沖完涼搭車出油麻地食飯
搭車果時攰到訓左
撞左去個窗2次=3=
發現我好傻XD
食飯好好味^^
8點左右番屋企....
|
| 2009-09-10 |
分類: 未分類 |
行番學
勁大風=.=
Econ
哈哈...鍾意左坐最前
好俾心機聽書xd
Maths
好叻呀我kaka"
Phy
聽書....一平好好笑
Lunch
喜洋洋wif勤,企鵝,羊
食金菇-3-
Eng
悶.....傾計
之後落Hall睇套戲
好正...不過短左d
唔洗上Chin
放學有dd雨
等左陣先練波
勁大風= =
同佢地一隊....點贏-.-
Miki行過...係咪問佢有冇食野xD
6點左右收野
同呀姐傾得好High...呀姐係咁講勤xd
7點左右去幸福飲野
7點半左右走
笑死.....
又要訂波3喇...
睇怕真係要日日唔食野先得-3-
儲錢哇>_<"
希望石鼓今次唔好再推後-.- |
| 2009-09-09 |
分類: 未分類 |
Holly生日大大大快樂哇xD
琴晚真係訓左-3-
份生日禮物遲d先俾啦kaka`
今日好大雨=.=
搭車....個細佬笑死我xd
班主任堂已經訓到豬咁-.-
Chin
悶...讀野
Eng
好悶...訓左= =
Econ
我無啦啦坐左最前
勁專心聽書=.="
Lunch
喜洋洋wif勤,,企鵝,,羊
星星過左黎搵我地食飯
公起佢就快升職喇^^
Maths
好乖咁做數= ]
L.S.
Miz黎係度講佢幾令女同埋講佢身材
笑死我地xD
放學去幸福做功課
隔離果幾個文理係咁笑-___-"
企鵝要出油麻地
5點幾陪佢番屋企換3
之後就番屋企lu~
聽日練波...
好想打波喔!!!!! |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|