_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 9 月 11 日  星期五   微雨


2009-09-11 分類: 未分類

又落雨...搭車...

幾驚早會落雨-.-

早會之後係Hall聽野

之後仲有1堂Phy

不過冇上...

之後Eng

悶....

小息好好訓xd

不過訓訓下好凍=.=

Chin

聽書...

Lunch

我同勤俾隻魔鬼誘惑到=3=

P.E.

熱....

Econ

勤同企鵝都上左黎最前= ]

好乖咁聽書xD

放學番屋企...今年第1次咁早= ="

沖完涼搭車出油麻地食飯

搭車果時攰到訓左

撞左去個窗2次=3=

發現我好傻XD

食飯好好味^^

8點左右番屋企....

2009 年 9 月 10 日  星期四   驟雨


2009-09-10 分類: 未分類

行番學

勁大風=.=

Econ

哈哈...鍾意左坐最前

好俾心機聽書xd

Maths

好叻呀我kaka"

Phy

聽書....一平好好笑

Lunch

喜洋洋wif勤,企鵝,羊

食金菇-3-

Eng

悶.....傾計

之後落Hall睇套戲

好正...不過短左d

唔洗上Chin

放學有dd雨

等左陣先練波

勁大風= =

同佢地一隊....點贏-.-

Miki行過...係咪問佢有冇食野xD

6點左右收野

同呀姐傾得好High...呀姐係咁講勤xd

7點左右去幸福飲野

7點半左右走

笑死.....

 

又要訂波3喇...

睇怕真係要日日唔食野先得-3-

儲錢哇>_<"

 

希望石鼓今次唔好再推後-.-

2009 年 9 月 9 日  星期三   時晴時雨


2009-09-09 分類: 未分類

Holly生日大大大快樂哇xD

琴晚真係訓左-3-

份生日禮物遲d先俾啦kaka`

 

今日好大雨=.=

搭車....個細佬笑死我xd

班主任堂已經訓到豬咁-.-

Chin

悶...讀野

Eng

好悶...訓左= =

Econ

我無啦啦坐左最前

勁專心聽書=.="

Lunch

喜洋洋wif勤,,企鵝,,羊

星星過左黎搵我地食飯

公起佢就快升職喇^^

Maths

好乖咁做數= ]

L.S.

Miz黎係度講佢幾令女同埋講佢身材

笑死我地xD

放學去幸福做功課

隔離果幾個文理係咁笑-___-"

企鵝要出油麻地

5點幾陪佢番屋企換3

之後就番屋企lu~

 

聽日練波...

好想打波喔!!!!!



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 26
累積人氣: 13119