2009 年 9 月 8 日 星期二  |
| 2009-09-08 |
分類: 未分類 |
L.S.
好好笑
同cream係度討論d女仔-3-
Maths
做數....
Eng
又係工作紙-.-
未教過書....
Lunch
SPK wif勤,,企鵝,,維,,......
之後咩工作坊01:10-02:40
唔洗中文
宗教
傾計...勁悶
訓教...
放學去M1,2
達叔好正xD
不過d數仲正-.-
計展開果d計到幾十萬=3=
5點3放
換3練波
比賽...win...唔洗汁野
之後去幸福飲野
我食左好多糖xD
7點幾番屋企
呀媽去食飯
我又一個人食= ]
|
2009 年 9 月 7 日 星期一  |
| 2009-09-07 |
分類: 未分類 |
第2日上堂
Chin
溫中1-3d野...
Phy
一平哥俾我地打機打左差唔多一堂=.=
L.S.
第1堂L.S.
黎寶貞好似好人左-3-
Lunch
外野手wif勤,企鵝,維,羊,MK謙
Maths
今年第1堂
訓教-.-
Eng
做Test....
放學...幸福wif勤,企鵝
耀,,Kapo,,Miki,,Ming黎左
6點左右本來諗住番屋企
不過我地3個都唔想番
同埋因為家長晚會
所以同勤,企鵝Hea左陣
之後食埋飯先番屋企....
頭髮超直呢xD" |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|