今日6:55起身...叫醒Ming(唔知有冇醒-3-")
俾老豆舊蛋糕KO左- -"
7點幾出去
唔記得拎水...去OK買...
之後去斧山等Ming&企鵝
"明知山有斧...偏向斧山行"haha..正^^
等到企鵝仔黎到就換3跑先
跑左1圈...Ming就黎左
之後好似跑左4,5個圈...落大雨=3=
換番3...出番黎...又出太陽-____-
之後9點左右去街市果邊d茶餐廳食野同傾計
又食-.-
食左1個鐘左右
行上彩雲M記坐
又傾計..好好笑..個呀婆搭嗲= ="
我同企鵝o左....
12點半走
Ming番屋企換3...我陪企鵝行番落地鐵站
1點番到屋企
沖完涼就訓到5點幾...
今日食左好多野= ="
今日去書展wif C.Ming,,仔,,大細炫,,longman,,抽水,,傑,,樂,,Kam
行行下得番我同C.Ming
結果成日都係同佢一齊- -
3點左右走
搭船&巴士番SPK
之後食野
遺憾= =
5點上左企鵝屋企坐左陣
5點半走
去九龍城食飯
不過4點幾先食完野
食左好小-3-
8點幾番屋企....
跑步....Keep fit !!!!!
今日去仔屋企
抄功課
完成一本= ]
付出了3大元-3-
之後上網and打機
好笑^^
聽日書展見~