今焦去同C.Ming睇戲
(未睇之前已經有人搞到我地諗到今日既計劃)
10:10開始...睇到想訓>.<"
睇完搭車出SPK食野
之後番左伍華
難得地清靜而且俾人玩左-.-
之後去KCP等其他人
(仲有一邊進行我地既計劃...好好笑xd")
等左大半個鐘
終於人齊
2:45入去唱K
10個人:我,C.Ming,kam,lok,仔,longman,抽水,crab,bobo,炫
一開始同C.Ming,crab打機
之後唱左陣&HEA左陣
又去打機...
6點幾走....
朋友說得對
為何我會這樣的失敗?! |