2009 年 8 月 28 日 星期五  |
| 2009-08-28 |
分類: 未分類 |
成個月冇打喇.....sor呀"
因為我番完大陸番黎部腦就死左-.-
E+係fd屋企打番
希望仲有人黎睇啦xd"
如無意外應該今晚上得xd"
暑假就咁就完喇....
真係唔知做過d咩-.-
其他野等我部機番生先啦= ]
最後問下大家知唔知邊度有香蕉既公仔-3-"
唔該曬-______-
記住留cM呀...Thz= ]
|
| 2009-07-30 |
分類: 未分類 |
今日去炫屋企打牌
因為佢岩岩學..
所以冇玩錢....
11點打到6點幾....
仔冇咁黑lu...haha`
聽日番大陸
星期1晚先番
byebye喇~ |
2009 年 7 月 28 日 星期二  |
| 2009-07-28 |
分類: 未分類 |
今日入去馬on山打牌
12點幾打到6點
打左8圈炸=3="
呀仔仲話打32圈囉-.-
不過如果真係打32圈...呀仔會輸死
因為佢打左唔夠2圈已經輸成百蚊
最後我贏左90幾
但係佢地話太大..唔玩錢...
算...當俾車錢去打牌-____-"
仲有牌局繼續黎^_^
下次要玩錢喇...我冇錢洗呀-3- |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|