2009 年 9 月 5 日 星期六  |
| 2009-09-05 |
分類: 未分類 |
今日8點幾起身
唱K wif 勤,,企鵝,,希,,cream,,儀&賢
10點幾唱到1點左右
第1次唱朝早....又平又少人xd"
唱完Hea左陣
企鵝去補習,,希同cream去打機
我地4個就上左勤屋企
好High"
夾頭髮"辣"親個頭>3<
之後係黃大仙猜左陣波
6點幾去龍翔M記食野
食完就去龍昌果邊打波
好多人....有潔心有德愛有呂中
仲有伍華同文理xd"
D人好勁
猜波,,打一場6對6,,同埋一場2對2 wif 勤
打到10點就番屋企lu~
|
2009 年 9 月 4 日 星期五  |
| 2009-09-04 |
分類: 未分類 |
今日第1日正式上堂
冇教書...
頭2堂Phy
訓教...之後上Lab行大個圈....
之後2堂Eng
又係第1堂做Test=.=
Lunch wif勤,,企鵝,,維維維,,肥羊
2堂P.E
在下係今年既P.E科長
不過呢個科長第1堂就冇帶PE3 xD"
之後Econ
我同勤,,企鵝,,cream 4個拍埋d枱黎上堂
勁正^^
放學去左搵儀儀,,包皮果d wif勤&企鵝
笑死xD
Hea到6點2左右
勤同企鵝送我去搭車= ]
去九龍城食飯
飽飽^^
唱K唱K = ] |
2009 年 9 月 2 日 星期三  |
| 2009-09-02 |
分類: 未分類 |
部機終於好番喇...嘻嘻
又打番qz喇
不過仲有冇人睇呢xd
暑假最後一日出黎玩係30號
晏就12點幾出花墟wif企鵝,,勤,,miki&詩
之後肥圖,,希,,彤彤&嘉汶黎左
同隊菲律賓既球隊打波
之後同勤d fd果隊波打
d女仔勁高-.-好采都夠打xdd"
打到7點幾先沖涼換3....攰死...
之後同企鵝,,勤,,希,,彤,,詩一齊打邊爐
勁開心...笑到死曬xD
11點半左右走
番屋企wif彤.....
9月1....開學
唔想對住呢班-3-
11點半放學同勤,,企鵝&一大班余近卿既師奶去飲茶+吹水
勁智障&開心xd
之後去hea....彤&詩黎左
hea到5點幾番屋企....
今日....番去聽校長講野聽到勁想訓-.-
之後上番課室訓^^
11點半放...
送維維維去剪髮之後去日鮮食糖水
之後去九龍城&石鼓hea
石鼓16號先開...快d啦~~
之後送維維維搭車
勤就出MK買野wif佢呀媽
我上左企鵝屋企一陣就番屋企lu~ |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|