2009 年 10 月 31 日 星期六  |
| 2009-10-31 |
分類: 未分類 |
萬聖節快樂= ]
今日2點番伍華
之後搭車去彩雲聽野
4點走
一平哥勁好人
俾我地係彩虹落車^^
之後就番小學啦
成十幾個6D番...最多既一年= ]
係天台玩數字球
係咁叫我=3="
之後狗餅丟左落街.
去停車場上面打波
打到6點幾
去下面傾計
傾到9點左右去食野
D人愈黎愈小
最後得番菜雞,,湯丸,,黃子健同我4條友食-.-
由焦到晚只係食左呢餐...餓死-3-
9點半左右番屋企
又要拎野出油麻地俾人
11點9先番番屋企.
開心的一天,,哈哈xD
|
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
| 2009-10-29 |
分類: 未分類 |
琴晚8點幾訓到今焦6點...超神=.="
呢幾日都去M記食早餐xDD"
Econ
開始難了.
Maths
訓左.
Phy
聽書...
Lunch
買M記番學校睇波
呀sir隊好勁...win3:2
Eng
訓...
Chin
作文...寫得好慢=3=
放學去1A開大食會xD
5點練波
有幾個F.1打排球...奇蹟"
HEA住練(星期4既習慣xD)
下個星期2同觀功係伍華打FDLY= ]
加油加油>.<
下個月14號學界喇
岩岩考完試之後果日= ="
估唔到咁快tim-.-
今年第1場就有室內打咁好xDD
練波練波...
溫書溫書... |
2009 年 10 月 27 日 星期二  |
| 2009-10-27 |
分類: 未分類 |
番黎喇
講下我呢3日做左d咩啦
24/10
焦早番Eng果個
2點幾搭車番大陸
7點左右到.
之後就去舅父度食飯
食完成班人係度傾計
10點幾就訓lu
訓唔慣張床=.="
25/10
6點9左右起身


等埋成班人就去飲茶啦
之後番去訓左陣.
食飯.
食完就去拜山
曬死-333-"
6點幾又去食野
食完番屋企.
隻狗好得意
扮乖又得,,扮死都得xD"
之後睇電視睇到11點幾就訓.
26/10
好攰
行左陣街又番去訓=.=
下就4點幾搭車番HK
9點幾到
去食野
因為太餓
所以食左2碗面xDD

今日番學
悶...
放學練波
太耐冇掂波喇
都打得ok^^
加油加油哇>3<" |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|