_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


2009-10-31 分類: 未分類

萬聖節快樂= ]

今日2點番伍華

之後搭車去彩雲聽野

4點走

一平哥勁好人

俾我地係彩虹落車^^

之後就番小學啦

成十幾個6D番...最多既一年= ]

係天台玩數字球

係咁叫我=3="

之後狗餅丟左落街.

去停車場上面打波

打到6點幾

去下面傾計

傾到9點左右去食野

D人愈黎愈小

最後得番菜雞,,湯丸,,黃子健同我4條友食-.-

由焦到晚只係食左呢餐...餓死-3-

9點半左右番屋企

又要拎野出油麻地俾人

11點9先番番屋企.

開心的一天,,哈哈xD

2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


2009-10-29 分類: 未分類

琴晚8點幾訓到今焦6點...超神=.="

呢幾日都去M記食早餐xDD"

Econ

開始難了.

Maths

訓左.

Phy

聽書...

Lunch

買M記番學校睇波

呀sir隊好勁...win3:2

Eng

訓...

Chin

作文...寫得好慢=3=

放學去1A開大食會xD

5點練波

有幾個F.1打排球...奇蹟"

HEA住練(星期4既習慣xD)

下個星期2同觀功係伍華打FDLY= ]

加油加油>.<

下個月14號學界喇

岩岩考完試之後果日= ="

估唔到咁快tim-.-

今年第1場就有室內打咁好xDD

練波練波...

溫書溫書...

2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


2009-10-27 分類: 未分類

番黎喇

講下我呢3日做左d咩啦

 

24/10

焦早番Eng果個

2點幾搭車番大陸

7點左右到.

之後就去舅父度食飯

食完成班人係度傾計

10點幾就訓lu

訓唔慣張床=.="

25/10

6點9左右起身

 

等埋成班人就去飲茶啦

之後番去訓左陣.

食飯.

食完就去拜山

曬死-333-"

6點幾又去食野

食完番屋企.

隻狗好得意

扮乖又得,,扮死都得xD"

之後睇電視睇到11點幾就訓.

26/10

好攰

行左陣街又番去訓=.=

下就4點幾搭車番HK

9點幾到

去食野

因為太餓

所以食左2碗面xDD

今日番學

悶...

放學練波

太耐冇掂波喇

都打得ok^^

加油加油哇>3<"



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 2
累積人氣: 13125