_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


2009-11-06 分類: 未分類

今日放假

1點左右出左去spk食野with企鵝,,希

食完去幸福溫書

勤之後黎左

同老細傾計

傾完就溫書

溫左Phy同Chin

溫到4點左右訓左-3-

之後食左d野

6點幾去石鼓打波with cck & ksss

險勝=.="

7點半就走lu...

2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


2009-11-05 分類: 未分類

今日番學...跟住個新黎既呀sir行

好好笑xD

Econ

派功課&小測

得32/38 & 7/12炸

要好好溫書= ]

Maths

做小測

即派-3-

派埋之前既一次

2個都滿分^_^

考試考呢d就好hAha`

Phy

好眼訓

好驚考試唔識=3=

Lunch

同希希傾計

好好笑= ]

之後入Hall考Listening

好多都係抄

易過上年勁多=.="

之後Chin

睇番套戲

唔知做咩好想笑...

放學FDLY

卜記成5點先黎到=.=

原來今年卜記都唔係好勁

打左4-5場...贏曬yeAh~

第1次練平快

好爽哇>_<"

之後4個人玩壁球(我地果種xD)

企鵝輸曬HAHA`

7點幾汁野

係更衣室傾計&玩...好High"

7點10走....

 

聽日放假

要好好溫書喇

希望靠Maths,,Econ同M1,2拉高D分啦

好驚Eng,,Phy同L.S.-3-

呢幾日要加油加油喇= ]

2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


2009-11-04 分類: 未分類

好悶.

Chin

睇野.

Eng

練聆聽.

Econ

派小測.

15/16

連續3次都係差1分

真係難拎-3-

Maths

落Hall考中文作文

寫"重回小學校園"

可能岩岩番完小學

所以都寫得算快

7百幾字...ok啦.

L.S.

眼訓=.=

放學入數

之後番家...

 

聽日又FDLY

對卜維廉

輸小當贏xD"

加油啦= ]

 

溫書了`



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 9
累積人氣: 13132