2009 年 12 月 12 日 星期六  |
| 2009-12-12 |
分類: 未分類 |
9點起身
番SELF
11點9放
食野wif勤&企鵝
之後番家換3
出黎睇文理&余近卿打學界
2隊都贏左
弓起弓起"
之後打波打到8點左右番屋企.
食完飯同呀媽,,家姐傾計
哈哈...個FD將我D野講俾佢呀媽聽
連我呀媽都知道埋-3-
唔知好嬲定好笑=..="
|
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
| 2009-12-11 |
分類: 未分類 |
眼訓=3=
Phy
做數...
Eng
唔記得lu
Chin
默書...出貓XD"
唔乖呀我haha`
Lunch
買飯盒番去食
睇波
呀sir隊輸左"
Reading
投票食咩野
我好玩野...搞對抗xD"
P.E.
9分鐘,,掌上壓&sit-up
攰死"
Econ
好熱好熱
訓左一陣.
放學去彩虹道睇左陣波
慘敗...不過要繼續加油呀!!!
之後去B佬食野&傾計
之後去石鼓猜波猜左4個字左右
5點9番家了" |
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
| 2009-12-10 |
分類: 未分類 |
Econ
聽書啦梗係XD"
Maths
訓左陣小測
唔係好識-.-
Phy
難得有堂Phy咁乖= ="
Eng
訓曬haha`
Chin
派作文
選左我同黃偉文果篇^_^
但係我都係62分炸=3="
放學打FDLY
對觀功
哈哈...多謝你既加油= ]
我們輕敵了
竟然失左一局
好彩都贏左3-4局: ]
打到7點左右
去4C果邊玩
佢地BBQ...搞到我地勁肚餓-3-
HEA左陣8點幾番屋企wif希&企鵝.
細B仲有10日左右就出世lu= ]" |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|