_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 11 月 15 日  星期日   晴天


2009-11-15 分類: 未分類

今朝俾企鵝打黎嘈醒左-___-"

出左去睇文理學界

贏左...弓起曬= ]

之後去幸福食野

企鵝很開心呢xD"

食完HEA左一個鐘左右4點幾番家了.

 

聽日派卷了

驚驚......

2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


2009-11-14 分類: 未分類

今日學界

贏左25:19,,25:12

唔知應該開心定唔開心

個位俾左呀斬

唔通我真係仲差過佢?!?!

全場打得2球波...恥辱

唉唉唉`

好彩果球都不負所託

仲得到一句讚賞呢.

仲有2個星期就第2場喇

要練好d波呀!!!!

一定要拎番個位呀.

2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天


2009-11-13 分類: 未分類

好凍呀

今日本來番10點幾

不過8點幾就出黎HEA

係幸福坐

多謝Uncle送左咁多野我地飲呀; ]

10點幾同希一齊番去考最後一科<Phy

應該合格^^

放學HEA wif 融

SPKP行行行...

佢走左之後就無聊咁走去石鼓

玄圓係度

睇完佢地打波

我有99%既信心起碼入16強xD

(咁講好似好衰咁tim-3-)

之後食野wif企鵝

食到2點幾3點

HEA左陣番學校

分波3...(第1次見人學界前果日先有波3=.=)

分完就同希,,企鵝3個人去跑街

又係張敬軒....第5次喇=3="

跑左半個鐘左右.當練波前熱身la

跑完番去練波

冇出過汗既練波

成班人都好HEA

可能因為勁大風-.-

7點左右就走lu

同希,,企鵝係我樓下傾計

好好笑xD

8點3左右上去.

 

聽日第1場

最有信心的一場

但係好驚會唔知醒-.-

哈哈.唔理喇"

總之加油啦= ]



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 9
累積人氣: 13102