2009 年 11 月 15 日 星期日  |
| 2009-11-15 |
分類: 未分類 |
今朝俾企鵝打黎嘈醒左-___-"
出左去睇文理學界
贏左...弓起曬= ]
之後去幸福食野
企鵝很開心呢xD"
食完HEA左一個鐘左右4點幾番家了.
聽日派卷了
驚驚......
|
2009 年 11 月 14 日 星期六  |
| 2009-11-14 |
分類: 未分類 |
今日學界
贏左25:19,,25:12
唔知應該開心定唔開心
個位俾左呀斬
唔通我真係仲差過佢?!?!
全場打得2球波...恥辱
唉唉唉`
好彩果球都不負所託
仲得到一句讚賞呢.
仲有2個星期就第2場喇
要練好d波呀!!!!
一定要拎番個位呀. |
2009 年 11 月 13 日 星期五  |
| 2009-11-13 |
分類: 未分類 |
好凍呀
今日本來番10點幾
不過8點幾就出黎HEA
係幸福坐
多謝Uncle送左咁多野我地飲呀; ]
10點幾同希一齊番去考最後一科<Phy
應該合格^^
放學HEA wif 融
SPKP行行行...
佢走左之後就無聊咁走去石鼓
玄圓係度
睇完佢地打波
我有99%既信心起碼入16強xD
(咁講好似好衰咁tim-3-)
之後食野wif企鵝
食到2點幾3點
HEA左陣番學校
分波3...(第1次見人學界前果日先有波3=.=)
分完就同希,,企鵝3個人去跑街
又係張敬軒....第5次喇=3="
跑左半個鐘左右.當練波前熱身la
跑完番去練波
冇出過汗既練波
成班人都好HEA
可能因為勁大風-.-
7點左右就走lu
同希,,企鵝係我樓下傾計
好好笑xD
8點3左右上去.
聽日第1場
最有信心的一場
但係好驚會唔知醒-.-
哈哈.唔理喇"
總之加油啦= ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|