_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 11 月 23 日  星期一   晴天


2009-11-23 分類: 未分類

唔夠訓-333-"

Chin

聽下書又做下L.S.功課

Phy

全程做L.S.

落堂岩岩好做曬

交得= ]

L.S.

整個file整左1堂

另1堂就聽書+傾下計

Lunch

冇食野

減肥呢xD"

Reading

測Econ...好傷心

一開始個表已經唔識

諗左好耐

終於諗到

之後一路寫寫寫

本身都幾有信心

點知交左俾呀sir之後呀sir話我聽計錯數

$42 - $20 = $24=.="(仲話讀M1,2囉=3=)

本身呀sir諗住俾番我改架

點知死人莫傑謙係咁叫呀sir唔好俾

呀sir最後冇俾到

唉唉唉`(Econ第1有咩用...加減數都計錯-.-)

Maths

悶....

Eng

miss都係冇番既

訓教

係咁俾人叫醒

勁煩....

放學去石鼓打波wif勤,,企鵝,,詩&家暉

家暉好勁呀...

因為我冇食lunch所以好快冇曬力lu

最後同勤2個打佢地3個打到死左-.-

不過我好似跳得高左dd+殺波好左dd ^_^

希望Keep住啦= )

打到7點幾同企鵝去幸福飲野

同老細傾傾傾

老細講左d關於感情既道理

專家真係專家=.="

8點幾走左lu...

 

聽日練波要練好d呀

我要拎番個正選位呀>-<"

 

Comment.

Comment哇>3<

2009 年 11 月 20 日  星期五   寒冷


2009-11-20 分類: 未分類

冇咁凍喇^^

Phy

對答案

訓教....

Eng

miz都仲係唔肯番黎-3-

係咁訓教

又係咁俾人叫醒=.="

Chin

落Hall聽講座

張堅庭呢

都唔算悶既....

P.E.

踢波

好High

今個星期第1次出汗haha`

Econ

聽書...

放學過石鼓打左陣波

6點走先...

陣間有得打邊爐yeah ; ]

2009 年 11 月 19 日  星期四   寒冷


2009-11-19 分類: 未分類

好凍好凍

番學校食早餐...

Econ

好眼訓

不過都頂到-.-

Maths

訓左陣

做數..

Phy

派卷

50/89

ok啦.

Lunch

冇點食野

買左好多野番學校食

Eng

第4日冇番=.=

食糖+玩...

Chin

上堂

雖然有點兒眼訓-3-

放學幾個係小食部開大食會

食左好多野xdd

4點半左右練波

教C Grade為主

好悶...

7點左右練完

番家....

 

下次一定會即刻聽的= ]



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 10
累積人氣: 13103