唔夠訓-333-"
Chin
聽下書又做下L.S.功課
Phy
全程做L.S.
落堂岩岩好做曬
交得= ]
L.S.
整個file整左1堂
另1堂就聽書+傾下計
Lunch
冇食野
減肥呢xD"
Reading
測Econ...好傷心
一開始個表已經唔識
諗左好耐
終於諗到
之後一路寫寫寫
本身都幾有信心
點知交左俾呀sir之後呀sir話我聽計錯數
$42 - $20 = $24=.="(仲話讀M1,2囉=3=)
本身呀sir諗住俾番我改架
點知死人莫傑謙係咁叫呀sir唔好俾
呀sir最後冇俾到
唉唉唉`(Econ第1有咩用...加減數都計錯-.-)
Maths
悶....
Eng
miss都係冇番既
訓教
係咁俾人叫醒
勁煩....
放學去石鼓打波wif勤,,企鵝,,詩&家暉
家暉好勁呀...
因為我冇食lunch所以好快冇曬力lu
最後同勤2個打佢地3個打到死左-.-
不過我好似跳得高左dd+殺波好左dd ^_^
希望Keep住啦= )
打到7點幾同企鵝去幸福飲野
同老細傾傾傾
老細講左d關於感情既道理
專家真係專家=.="
8點幾走左lu...
聽日練波要練好d呀
我要拎番個正選位呀>-<"
Comment.
Comment哇>3<
|