2010 年 1 月 7 日 星期四  |
| 2010-01-07 |
分類: 未分類 |
好悶好悶-3-
Econ
聽書...
Maths
quiz.
Phy
聽書.
Eng
一做listening就眼訓=3=
Chin
作文,,好快作完lu= ]
放學練波
同勤打到好high呀xD"
之後練班C Grade
練練下落大雨
收野入小食部
食左好多野-3-
食完同呀姐&馮仔玩
7點幾番屋企wif勤&企鵝= ]]
|
| 2010-01-06 |
分類: 未分類 |
終於有一晚得閒喇xd"
前2晚都掛住做番d假期功課=3=
終於做番曬=)
今日早會之後check頭
又要剪-v-"
Chin
聽野.
之後分組
下次要做廣播劇-3-
Eng
做Econ功課.
小息教教豬"
Econ
教新一課lu~
派小測..
又係差一分,,第幾次呀-V-"
Lunch @ 一新
好飽= ="
Maths
俾人串tim-3-
L.S.
聽書.
放學去幸福
食完野就去左企鵝屋企
6點左右番屋企...
練波練波練波!!!!! |
2010 年 1 月 4 日 星期一  |
| 2010-01-04 |
分類: 未分類 |
又開學嚕~
琴晚訓唔著
可能唔慣咁早訓-_____-"
今日好多堂都訓左
好多堂又冇咩點教書
Eng堂最好
俾我地玩同訓教XD
放學去石鼓打波wif卜記
伍華+卜記男排 vs 卜記女排=3=
打到7點左右番屋企
聽日練波= ]]
仲有2個幾星期練
加油加油"
Comment 哇>.<" |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|