今日12點幾上左企鵝屋企
HEA左陣
之後去幸福食野wif勤,,希,,企鵝,,m烺
食完諗住打波
點知落雨-3-
周圍HEA`
本身諗住去book場打
之後因為太煩而選擇左唔去-.-
上番企鵝屋企又HEA=3=
見冇雨就去石鼓打
打到6點幾...凍左好多
m烺番左屋企
我地4個就去食米線
食完勤番屋企.
我地就周圍行下,,傾下計,,唱下歌...好開心= ]]
行行下去左樂富=.="
9點左右送企鵝留屋企.
我同希就去黃大仙m記坐&食下野(佢炸-3-我食唔落)
又繼續傾傾傾...
原來我地2個既好多經歷同埋感受,,想法果d都好似XD"
傾左好多開心野同埋d煩緊既野...
真係好岩Key >_^
9點8左右就送佢番屋企
之後就搭車番屋企lu...好凍好凍~.~ |