_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2009 年 12 月 31 日  星期四   寒冷


2009-12-31 分類: 未分類

09最後一日喇

希望大家新一年會開開心心啦; ]

琴日朝早陪呀媽,,老爺,,奶奶&大B

飲完茶就去左工展會

好多人@@

2點幾行完去番番新蒲崗搵埋家姐,,姐夫&細B去飲茶

一日係同一個地方飲2次茶=.="勁

飲完番左屋企

6點出到黃大仙中心買野BBQ

買完分2班人搭的上獅子山

燒到10點幾...飽飽= ]

之後影相&玩7級豬

維維輸得好慘XD"

12點幾走

個排球碌左落斜路

我同槤槤勁快咁跑落去

差d街街haha`

不過勤同企鵝就.....XD

之後行番番黃大仙

1點幾送完維維番屋企

就同勤&希去M記傾計

之後3點番屋企.

 

今日留左係屋企

竟然會做功課=.="

不過有排做-______-"

 

講定先啦....

Happy New Year = ]

2009 年 12 月 28 日  星期一   寒冷


2009-12-28 分類: 未分類

今日陪姐夫去左九龍灣預約打針

之後番家食野

食完去左企鵝度=.="

唔知做咩要上去佢度-3-

4點幾去幸福HEA

2條友係度打機XD

6點幾就番屋企lu...

好凍好凍....

 

我並不享受的"

2009 年 12 月 27 日  星期日   寒冷


2009-12-27 分類: 未分類

今日12點幾上左企鵝屋企

HEA左陣

之後去幸福食野wif勤,,希,,企鵝,,m烺

食完諗住打波

點知落雨-3-

周圍HEA`

本身諗住去book場打

之後因為太煩而選擇左唔去-.-

上番企鵝屋企又HEA=3=

見冇雨就去石鼓打

打到6點幾...凍左好多

m烺番左屋企

我地4個就去食米線

食完勤番屋企.

我地就周圍行下,,傾下計,,唱下歌...好開心= ]]

行行下去左樂富=.="

9點左右送企鵝留屋企.

我同希就去黃大仙m記坐&食下野(佢炸-3-我食唔落)

又繼續傾傾傾...

原來我地2個既好多經歷同埋感受,,想法果d都好似XD"

傾左好多開心野同埋d煩緊既野...

真係好岩Key >_^

9點8左右就送佢番屋企

之後就搭車番屋企lu...好凍好凍~.~



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 3
累積人氣: 13096