_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2010 年 1 月 12 日  星期二   寒冷


2010-01-12 分類: 未分類

好凍好凍"

L.S.

悶...

Maths

冬眠~

小息分享左第2首作品俾勤&槤槤聽

勤之後仲要XXD好狗哇>_______<"

Eng

又睇Twilight

我諗要睇多2次先會睇得曬= ="

Lunch

M記...因為要12點半番番學校

搭巴士去文化中心

睇果個咩<低能與慈禧>xD..勤作架"

悶死...又眼訓...

1點幾睇到5點幾=3=

睇完俾人昆左番伍華.V.

過左陣又番屋企.

 

仲有10日比賽喇....加油加油!!!!

2010 年 1 月 11 日  星期一   雨天


2010-01-11 分類: 未分類

嘉汶&企鵝仔生日快樂>______<"

又落雨-3-

Chin

默書...好乖呀我,,用左15分鐘溫架XD"

Phy

做L.S.功課

L.S.

聽書.

Lunch

去左幸福

做咩希要話唔去一新xD

Maths

訓左陣

Eng

又睇Twilight=-=

整個電腦都整左一堂-3-

放學去石鼓打波&切蛋糕

好多人...

有企鵝,,勤,,M烺,,希,,槤槤,,嘉汶,,Kapo,,呀兒,,莊家,,耀耀,,榮仔......

玩到6點幾走

周圍行wif企鵝,,勤,,嘉汶&槤槤

5個蹺住手霸曬成條街XD"

7點幾番屋企lu.

好野= ]聽日唔洗練波^_^

2010 年 1 月 9 日  星期六   寒冷


2010-01-09 分類: 未分類

琴日放早

去左打波打到6點幾

番屋企換3

之後去搵槤槤

上左佢屋企等佢換3

佢家姐同隻狗搞到我o左咀-3-

佢隻狗係咁lam我-.-

9點去左長發打邊爐

提早幫企鵝仔搞生日.

企鵝仔做節目俾我地拍片(已上FB了xD")

11點幾走

HEA左陣...12點幾番屋企

好眼訓= ="

 

今日10點幾番學

槤槤今日要賣旗

企係伍華門口賣...絕=-="

俾左支旗我...勁kai"

上完堂就諗住趕去石鼓睇QES(下場對手)打第2場學界

點知完左=3="

QES贏2:0

下場定首名誰屬....加油加油"

之後去左剪頭髮wif企鵝&槤槤.

剪完去幸福食野

之後就番屋企換3出黎打波

同4個球證打波

最後仲要叫佢:"我地下場打果時你要識做XD"

之後同左班勁人打

都打得OK.

7點左右番屋企

 

Comment哇>______<"



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 2
累積人氣: 13095