| 2009-12-21 |
分類: 未分類 |
星期6
細B出世了"
好細粒xDD
去左炫屋企打牌
6點幾番家.
星期日
要食粥...難食到死"
之後訓教訓教&訓教
唔俾我打機-3-
6點去探家姐
8點幾番屋企...
今日歌唱比賽
11點幾去食野
12點幾番學校
勁悶=.="
4點半走
去石鼓HEA左陣
去幸福食野.
6點幾番屋企lu...
聽日最後一日喇^.^
快D好番啦唔該>-<"
|
| 2009-12-18 |
分類: 未分類 |
今日D堂好好玩
Phy
禮儀@聖堂
Eng
俾完功課就係度玩左成堂.
Chin
最悶既一堂-.-
Lunch
M記....好暖^..^
P.E.
有1/3班冇帶3haha`
玩到好熱.
Econ
唔洗上
睇殘廢佢地綵排歌唱比賽既餘興表演
睇多左變到好悶-.-
放學去石鼓坐左陣
之後去幸福食野&傾計
老細太好人了= ] ] ]
5點幾去番石鼓同人猜波
勁HEA`
6點幾番屋企.
聖誕禮物. |
| 2009-12-17 |
分類: 未分類 |
Econ
小測.
Maths
做數.
小息教教豬xd"
Phy
悶...
Eng
Dict...
之後睇番琴日套片
好正= ]
Chin
作文.
放學去協和打fdly
勁凍=.="
好似打左4局
輸左3局-.-
不過贏到一局算係好好架喇"
6點幾走lu.
企鵝俾人地女排笑
我同希笑死左xDD
最後一日上堂^____^ |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|