2009 年 12 月 16 日 星期三  |
| 2009-12-16 |
分類: 未分類 |
Chin
睇片.好睇= ]
Eng
又睇片.
都好睇^___^
Econ
小測得10/15炸=3=
之後聽書
好彩都識: ]
Lunch
條友好慘@_@
Maths
做數...
L.S.
悶悶悶.
放學勁凍
去幸福
食紅豆沙...好味哇"
暖左好多XD
5點幾就番屋企.
凍死了"
聽日既Friendly可以改期嗎=3=?!
|
2009 年 12 月 15 日 星期二  |
| 2009-12-15 |
分類: 未分類 |
L.S.
聽書.
Maths
冇訓..好乖^___^
Eng
Miz冇番
玩&訓教.
Lunch
一新.
希超快-.-"
Chin
落Hall睇跳舞
OK啦.唔算悶= ]
E&R
睇片
第一次上E&R冇訓
我太乖了xD"
M1,2
難難難=.="
放學練波
范仔又冇黎
操班C Grade
悶死
自己係側邊練殺波
支力....
練完想打壁球果時個天落雨-3-
入大家樂HEA`
連加藍唔見$包...好慘"
勤同M烺搵左3把遮番黎
有得走: ]
怪怪的` |
2009 年 12 月 14 日 星期一  |
| 2009-12-14 |
分類: 未分類 |
M烺&呀兒生日快樂 : ]
最後一星期既番學日子= ]
Chin
默書...完全冇溫-.-
放棄`
Phy
做數&玩玩玩...
L.S.
Yeah!!!小測又合格了: ]
25/50 xD"
Lunch
幸福.
好好笑^___^
Maths
訓左陣
之後又玩= ]
Eng
唔洗默書
又玩lu...
放學去買蛋糕慶祝M烺同呀兒生日
好味哇>0<"
之後打波
6點幾走.
聽日練波
加油加油" |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|