2010 年 2 月 3 日 星期三  |
| 2010-02-03 |
分類: 未分類 |
今日早左番學
行好快,,
出汗了@@
Chin
廣播戲
講得oK啦,,呀sir話我有進步哇>___<"
Eng
做Econ功課.
Econ
派小測,,
2份都滿分哇..好野^____^
Lunch
好飽...
Maths
做數.
L.S.
聽書,,
之後討論...
放學去幸福wif勤,,烺&企鵝
偉健同呀新都係度
但係入去果時竟然見唔到=3="
盲了@@
之後係咁傾傾傾....
5點走
周圍行...
企鵝5點半左右走左
但係我地之後....唉`可惜.
6點番屋企"
買左褲喇= ]
星期5到排球鞋同護膝"
|
2010 年 2 月 2 日 星期二  |
| 2010-02-02 |
分類: 未分類 |
今焦唔知做咩都好慢-3-
搞下呢樣搞下果樣都可以搞到7點7先出門口=.="
番到學校岩岩打鐘= ]
L.S.
講書,,變左講經濟-3-
之後睇片.
Maths
做博奕論果d數,,
同融一齊諗
一齊做完xD
Eng
聽書...
Lunch
M記,,
唔記得問勤拎番張8達通
番緊屋企先記得= ="
Chin
無啦啦要我同炫試講下個廣播戲
我都頂唔順自己=-="
宗教
第一次冇訓教
因為講波xD
同融傾到勁High.
M1,2
明明地啦,,
應該考完第2次試就會俾人踢架喇=3=
放左練波.
3人防守,,攔網,,快攻....
最後重要操埋體能-______-"
死喇....(滴汗")
之後係更衣室玩,,
笑死^____^
8點走.
太好喇,,呢排大豐收哇>_____<"
之後買左2件嬲
星期5會買埋排球鞋同Pat,,
星期日應該會買埋3同褲,,
新年後仲會買埋袋...
太開心了" |
2010 年 2 月 1 日 星期一  |
| 2010-02-01 |
分類: 未分類 |
好熱好熱.
好晏先出門口呀今日^______^
行到出汗-3-"
番到學校,,時間岩岩好= ]
Chin
聽書聽書,,
好乖...交齊功課= ]
Phy
好好玩^^
L.S.
Miz個頭=.="
笑死XD"
Lunch...幸福
冇食野,,之後買糖番去食.
Maths
做數.
Eng
玩玩玩....
Miz今日心情好XD
放學打波
打左陣好肚餓
去M記食野wif企鵝&嘉汶
食完番去打波
無咩心機打=3=
7點左右走.
聽日練波應該會好攰
各位要加油,,頂住呀" |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|