_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2010 年 2 月 3 日  星期三   晴天


2010-02-03 分類: 未分類

今日早左番學

行好快,,

出汗了@@

Chin

廣播戲

講得oK啦,,呀sir話我有進步哇>___<"

Eng

做Econ功課.

Econ

派小測,,

2份都滿分哇..好野^____^

Lunch

好飽...

Maths

做數.

L.S.

聽書,,

之後討論...

放學去幸福wif勤,,烺&企鵝

偉健同呀新都係度

但係入去果時竟然見唔到=3="

盲了@@

之後係咁傾傾傾....

5點走

周圍行...

企鵝5點半左右走左

但係我地之後....唉`可惜.

6點番屋企"

 

買左褲喇= ]

星期5到排球鞋同護膝"

2010 年 2 月 2 日  星期二   晴天


2010-02-02 分類: 未分類

今焦唔知做咩都好慢-3-

搞下呢樣搞下果樣都可以搞到7點7先出門口=.="

番到學校岩岩打鐘= ]

L.S.

講書,,變左講經濟-3-

之後睇片.

Maths

做博奕論果d數,,

同融一齊諗

一齊做完xD

Eng

聽書...

Lunch

M記,,

唔記得問勤拎番張8達通

番緊屋企先記得= ="

Chin

無啦啦要我同炫試講下個廣播戲

我都頂唔順自己=-="

宗教

第一次冇訓教

因為講波xD

同融傾到勁High.

M1,2

明明地啦,,

應該考完第2次試就會俾人踢架喇=3=

放左練波.

3人防守,,攔網,,快攻....

最後重要操埋體能-______-"

死喇....(滴汗")

之後係更衣室玩,,

笑死^____^

8點走.

 

太好喇,,呢排大豐收哇>_____<"

之後買左2件嬲

星期5會買埋排球鞋同Pat,,

星期日應該會買埋3同褲,,

新年後仲會買埋袋...

太開心了"

2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


2010-02-01 分類: 未分類

好熱好熱.

好晏先出門口呀今日^______^

行到出汗-3-"

番到學校,,時間岩岩好= ]

Chin

聽書聽書,,

好乖...交齊功課= ]

Phy

好好玩^^

L.S.

Miz個頭=.="

笑死XD"

Lunch...幸福

冇食野,,之後買糖番去食.

Maths

做數.

Eng

玩玩玩....

Miz今日心情好XD

放學打波

打左陣好肚餓

去M記食野wif企鵝&嘉汶

食完番去打波

無咩心機打=3=

7點左右走.

 

聽日練波應該會好攰

各位要加油,,頂住呀"



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 1
累積人氣: 13094