2010 年 2 月 12 日 星期五  |
| 2010-02-12 |
分類: 未分類 |
今日10點鐘起身
12點幾出花園街搵企鵝
陪佢買褲
之後番番旺角搵詩
跟住就一齊買3
買左2件3同條皮帶
件3有個好大好大既堅字呀xDD"
買完上企鵝屋企拎野
跟住3點去幸福食野
好肚餓...成日冇食過野= ="
之後玩牌
Kapo&Ming黎左
一齊玩xD.
走果時成班人叫老細俾利是
傾左一陣
7點幾番屋企.
聽日番大陸喇
再見喇各位
我會掛住你地架^____^
你地都要掛住我呀= ]
最後祝你地新年同情人節快樂>3<
|
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
| 2010-02-11 |
分類: 未分類 |
好熱好熱"
但係今日番學條街好冷清
因為我地應該係同區最遲放果間=3="
Econ
做小測
oK啦.
之前果份滿分呀wakaka`
做完睇ETV
成4年冇睇過lu.
Maths
做數...HEA`
Phy
做WS.
Lunch
外野手...撞到A班新黎果個羅sir
勤,,烺同希叫佢請食飯
佢肯= ="仲請埋我同企鵝.(我地2個都唔識佢-3-")
後尾先知原來佢最初只係諗住請智障一個食野
之後愈黎愈多人叫佢請埋,,結果請左成十幾個
埋單8百幾蚊=3="(真係偉大-____-")
Eng
派野,,
派完俾我地玩xD"
Chin
又係派完野就玩xD
放學出走廊睇操場班F.5&7唱校歌同玩
突然好唔想咁快畢業=3="
之後落去練波
點知冇人
結果同勤,,企鵝,,烺&2個F.1去石鼓打
打到6點幾走
同企鵝去幸福食野
之後詩黎左
一齊玩牌XD"
玩到8點幾走.
新年利是目標:$1,600-2,000
我要今個月草到2千蚊呀.\_______/.
|
2010 年 2 月 9 日 星期二  |
| 2010-02-09 |
分類: 未分類 |
5點鐘起身=.="
換3整野
6點鐘同企鵝一齊去黃大仙中心M記
等勤,,撞到維傑&榮仔...一齊食= ]
佢地2個食完走先
之後我地係度傾計&玩,,同勤笑死>___<"
7點幾搭車去小西灣
搭左成個半鐘-3-
係車又唔訓得-___-"勁慘
去到又撞到維傑同榮仔
行左陣佢地入左運動場
我地3個就決定唔番去住
周圍行
好大霧...不過個海好令XD"
HEA到9點幾10點先入去
林融個kai子叫HiM幫我請左假=3=
早知唔番.
睇左個幾鐘又走.
12點半番到SPK
食Lunch
之後買糖糖,,又撞到維傑同榮仔-.-(一日三次)
Chin
得番20個人
做Listening.
宗教
成班係度玩...
放學去拎電話
原來俾左梁sir...白等一場`
拎完之後番去上M1.2
原來Quiz=.="遲左3個字.
做唔曬=____="
放左就練波
好攰好攰...
8點番屋企.
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|