_KiN"日誌
`但 願 每 天※開 開 心 心''
2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


2010-02-23 分類: 未分類

琴日俾老細操完我地之後攰死

所以冇打-33-

 

今日11點起身

煲劇.

12點幾去黃中食8番wif企鵝&詩

見到邦,,炫同埋....xDDD

食完送詩番基協

之後買零食上企鵝屋企

買左六十幾蚊@@

上去溫左陣書.

係咁食野XD"

4點幾落番幸福飲野

Mei Ling講d野好正= ="

飲完過石鼓打左陣波

7點就番家了...

 

一連串的戰爭明天要開始了

迎戰.\_____/.

3大目標:1.英文要合格-3-

               2.Maths同M1.2要考好D

               3.要保住Econ第一 ^___^

FighTiNg>_________<"

2010 年 2 月 20 日  星期六   晴天


2010-02-20 分類: 未分類

琴晚拆利是拆到好夜= ="

成績有一千七百幾

都滿意架喇= ]

不過今年真係要慳d洗呀>___<"

 

今日10點幾俾企鵝叫醒左

之後出幸福

話係溫書但就係HEA=____="

之後烺,,勤同嘉汶黎左

一齊玩牌

玩到5點幾.

黎生生日所以去左食飯

飽飽= ]

 

考試同比賽一齊黎

點算點算@@

2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


2010-02-19 分類: 未分類

番黎喇番黎喇

唔俾利是都要俾番個cm我哇><"

番左去一個星期

差唔多日日都去拜年

食到變肥仔喇@@

不過都逗到好多利是

陣間去慢慢拆= ]

大陸好凍哇

琴晚仲得番3度...同埋又落雨

冇遮..同佢地成班人淋雨番屋企

high爆=3="

今日焦早先去搵番家姐

下就5點就搭車番黎喇

9點左右落車

香港真溫暖xDDD

同家姐佢地食完野就番屋企

要自己番去...D野重死人-_____-"

 

係時候要溫書喇>_____<"

 

CM哇"

個個都要留呀

講低自己既近況= ]



po12345
暱稱: 【Yick C•KiN】
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-08
2010-10-03
2010-09-30
2010-09-29
2010-09-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
‵~.~我們☆這一家@@@...
KEN's XG
婷's Xanga
嘉汶's Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 1906
今日人氣: 21
累積人氣: 13114