2010 年 2 月 23 日 星期二  |
| 2010-02-23 |
分類: 未分類 |
琴日俾老細操完我地之後攰死
所以冇打-33-
今日11點起身
煲劇.
12點幾去黃中食8番wif企鵝&詩
見到邦,,炫同埋....xDDD
食完送詩番基協
之後買零食上企鵝屋企
買左六十幾蚊@@
上去溫左陣書.
係咁食野XD"
4點幾落番幸福飲野
Mei Ling講d野好正= ="
飲完過石鼓打左陣波
7點就番家了...
一連串的戰爭明天要開始了
迎戰.\_____/.
3大目標:1.英文要合格-3-
2.Maths同M1.2要考好D
3.要保住Econ第一 ^___^
FighTiNg>_________<"
|
2010 年 2 月 20 日 星期六  |
| 2010-02-20 |
分類: 未分類 |
琴晚拆利是拆到好夜= ="
成績有一千七百幾
都滿意架喇= ]
不過今年真係要慳d洗呀>___<"
今日10點幾俾企鵝叫醒左
之後出幸福
話係溫書但就係HEA=____="
之後烺,,勤同嘉汶黎左
一齊玩牌
玩到5點幾.
黎生生日所以去左食飯
飽飽= ]
考試同比賽一齊黎
點算點算@@ |
2010 年 2 月 19 日 星期五  |
| 2010-02-19 |
分類: 未分類 |
番黎喇番黎喇
唔俾利是都要俾番個cm我哇><"
番左去一個星期
差唔多日日都去拜年
食到變肥仔喇@@
不過都逗到好多利是
陣間去慢慢拆= ]
大陸好凍哇
琴晚仲得番3度...同埋又落雨
冇遮..同佢地成班人淋雨番屋企
high爆=3="
今日焦早先去搵番家姐
下就5點就搭車番黎喇
9點左右落車
香港真溫暖xDDD
同家姐佢地食完野就番屋企
要自己番去...D野重死人-_____-"
係時候要溫書喇>_____<"
CM哇"
個個都要留呀
講低自己既近況= ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 198 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|